Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 68
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knarph.nl Bekijk bericht
    @ Nou je zegt het. Daarom heeft het voor mij ook geen zin meer om terug naar de outback te gaan.
    Ik heb inmiddels wel geleerd dat het geen zin heeft om weer te gaan zwerven over ons fragiele bolletje in de hoop dat ergens ánders het 'geluk' wél op me wacht.
    'Geluk' als zodanig is een non-begrip. Het leven bestaat hooguit uit herinneringen aan moménten van geluk. En die moet je op waarde weten in te schatten en vóór alles blijven koesteren.

    Helaas ben je pas in wérkelijk in staat de waarde deze momenten in te schatten of zelfs maar te onderscheiden wanneer je ze afzet tegen de momenten dat je jezelf in alle ernst afvraagt of je morgen nog wel wakker wilt worden...
    ik kan niet in jouw hoofd kijken, en gelukkig heb ik niet meegemaakt wat jij achter de rug hebt, maar ik heb wel geleerd dat geluk niet naar je toekomt of ergens op te zoeken is, of op je wacht. Je zult het zelf moeten creeeren.
    Momenten van geluk ervaar ik regelmatig, bijvoorbeeld zittend in de zon met een goede sigaar, gewoon wat om me heen kijkend. Of als ik met mijn bandje optreed en ik kijk naar de mensen die blij worden van onze muziek. Of de kat die zich lekker uitrekt in de zon. Voor veel mensen hele simpele dingen, maar ik kan er blij van worden....

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knarph.nl Bekijk bericht
    @ Helemaal juist. (En zo weet ik nu ook precies wie ik tegenover me heb.)
    Ik denk niet dat je dat precies weet, maar ik hoop dat je daar nog achter komt. Ik hoop dat we elkaar na een wat valse start nog wat beter leren kennen. Ik ga er namelijk maar vanuit dat je niet echt zo'n vervelend betwetertje bent. En dat bedoel ik oprecht positief.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    Ik heb wel geleerd dat geluk niet naar je toekomt of ergens op te zoeken is, of op je wacht. Je zult het zelf moeten creëren.....
    Harry, ik ben jaloers op je. Gewoon 'n gelukkig man. Plain and simple. '
    Deze laatste aliena dan ook niet zozeer aan jóu gericht. Maar ik weet zeker dat je dát wel begrepen had.

    Deze woorden waren voor de 'naggers'. De gasten die zoniet altijd, maar dan toch wel véél te vaak lopen te kankeren over niets.(!)
    ...In fucking Hólland for cryin'out loud !!
    Mensen die iedereen kent, die overal en nergens voorkomen en waar ik iets gevoeliger voor ben dan de meeste anderen.

  4. #24

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik denk niet dat je dat precies weet, maar ik hoop dat je daar nog achter komt. Ik hoop dat we elkaar na een wat valse start nog wat beter leren kennen. Ik ga er namelijk maar vanuit dat je niet echt zo'n vervelend betwetertje bent. En dat bedoel ik oprecht positief.
    Nou weet je Hans, trouwens, Kim is een meisjesnaam in de States. Maar dat weet je vast wel. (Ik MOEST 'm effe kwijt, sorry, hoor!)
    Er... oh, ja. Nou, dát is dus het grote probleem wanneer je uitsluitend in schrift met volslagen vreemden communiceert.
    Die voorlaatste post interpreteerde ik als de zóveelste kat van iemand die het hier aan z'n stand verplicht is om altijd het laatste woord te hebben. Maakt niet uit wat die woorden zijn.
    OK, we stellen op voor de herstart.

    Ey, Kim The Man. Ik ben The Knarph, you know man?
    And I'm só cool that I ayn't need no freakin fridge, man!

    (Dit laatste was 'n grapje! En dit zeg ik er maar even voor de bozen bij...)
    Laatst gewijzigd door knarph.nl; 14 november 2012 om 21:41

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ghehe.

    Kim Wilson is de frontman van de Fabulous Thunderbirds, mijn favoriete bluesband. Vandaar mijn nickname.

    Loze tekst, en al helemaal via internet, kan idd heel snel verkeerd worden geïnterpreteerd. Ik ben de belichaming van vriendelijkheid, maar wel gezegend met een bijna ongezonde dosis rechtsgevoel. Dus als iemand onterecht een grote smoel trekt (wat wellicht een verkeerde interpretatie van mij is), ben ik niet te beroerd om daar wat van te zeggen. Dan weet je ook waar mijn reacties vandaan komen.

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ghehe.

    Kim Wilson is de frontman van de Fabulous Thunderbirds, mijn favoriete bluesband. Vandaar mijn nickname.
    Heeftie travestie neigingkies?
    Nee. Dit illustreert mijn schokkende gebrek aan kennis van, met name de namen van de bandjes die de laatste, pakkumbeet vijftien jaar, volgens vele ouders er zo'n bende van hebben gemaakt.
    Ik ben nooit echt een fan van één specifieke band geweest. Meer van losse songs of stukken die ik te gek vind of vond.

    Even iets anders. John Klaver heeft me twee keer uitgenodigd voor hun CD-release, zondag 25 nov in Hoofddorp. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit klupje het (internationaal) best wel eens ver zal kunnen gaan schoppen. Ik weet in ieder geval zeker dat John behóórlijk goed weet waar hij mee bezig is.
    Het is niet zover rijden vanuit West Friesland en de entree is vrij. Dus wellicht? Samen met Han?

    Zie maar man,
    groetels van mijn kant.
    Laatst gewijzigd door knarph.nl; 16 november 2012 om 03:57

  7. #27

    Standaard

    Hi
    Kim is een oude scandinavische jongens-/mannennaam. Zo simpel is het. Noorse kennissen waren echt shocked toen zij in 1975 Kim aan de lijn kregen en dat bleek een vrouw te zijn.

    Ik weet niet precies hoe dat in andere landen gaat, maar in NL is er een schokkend gebrek aan interesse geweest voor namen. Als het beessie maar een naam heeft.....

    Er zijn heel wat meisjes en vrouwen ten prooi gevallen aan een mannennaam:
    - José (spreekt voor zich hè?)
    - Vivian (i.t.t. Vivianne)
    - René (i.t.t. Renée)
    om maar eens een paar voorbeelden te noemen.

    En de meest ehmmmmm.... hoe zeg je dat netjes:
    - Beau (als je dan toch wilt opscheppen: Belle)

    Dus het is niet Kim die een rare alias heeft, het is dat in de lage landen de laatste decennia de grenzen wat aan het vervagen zijn.
    Lijkt een beetje fijnslijperij, maar voordat Kim zijn fraaie naam aan de wilgen hangt.....
    Nòg erger zou zijn als Kim zich zelf aan de wilgen hangt.
    vriendelijke groet, Gus

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Wees maar niet bang, Gus. Ik hang mezelf voorlopig nog niet aan de wilgen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    HLMRmeer
    Berichten
    4.091
    Blog Entries
    243

    Standaard

    Kim Källström (9);

    stervoetballer in het Zweedse nationale team, naam wordt uitgesproken als Sjim Sjellstrum

    Kim Carson, hoofdpersoon van William S. Burroughs' 'The Place Of Dead Roads'

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goodreads.com
    A good old-fashion shoot-out in the American West of the frontier days serves as the springboard for this hyperkinetic adventure in which gunslingers, led by Kim Carson, fight for galactic freedom. The Place of Dead Roads is the second novel in the trilogy with Cities of the Red Night and The Western Lands.
    Dat zijn uiteraard niet de enige twee. Er is (om heren met de voornaam Kim een hart onder de riem te steken?) zelfs een (zonder enige twijfel onvolledige) lijst, genaamd GNK (Guys Named Kim);
    http://www.guysnamedkim.com/GNK/gnklist.shtml
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ik heb er wel eens aan gedacht om mijn nickname te veranderen, maar als het dan eens weer ter sprake komt, en men komt dan ook nog eens met dit soort mooie info, denk ik dat ik het toch maar mooi zo laat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top