Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Washburn Headless

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2012
    Locatie
    Vinkytown, Grunn
    Berichten
    421

    Standaard Washburn Headless



    Gister als impulsaankoop gedaan bij Tonika. Een 1984 Washburn Headless Bass.

    Stevig gebruikt, maar wel opnieuw afgesteld, nieuwe snaren en de electronica is nagekeken. De jack is ook vervangen en de coverplate aan de achterkant is ook opnieuw vastgezet omdat de schroefgaatjes verrot waren. Ietsje over de 100 Euronen, inclusief de originele tas, die er misschien qua conditie er nog beter uit ziet dan de gitaar zelf.

    Ik zal later nog eventjes wat extra fototjes maken voor de details. Cosmetisch is de gitaarbody niet heel erg mooi meer, maar dat geeft het juist karakter.

    Dessalnietemin, geniaal basgitaartje om mee te beginnen dit! Doet me qua kleurstelling denken aan de Batmobile uit die oude TV-serie.

    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Gheghehe, jaren 80 vibe! Washburn had toen een hele lijn gitaren met zo´n zwart-rood kleurstelling. Zal kwalitatief niks mis mee zijn waarschijnlijk, uiterlijk kan over gediscussieerd worden, vond zelf de Steinberger-achtigen altijd wel leuk maar dat schijn je niet te mogen zeggen.

    En repeteren in het Viadukt zo te zien?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2012
    Locatie
    Vinkytown, Grunn
    Berichten
    421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Gheghehe, jaren 80 vibe! Washburn had toen een hele lijn gitaren met zo´n zwart-rood kleurstelling. Zal kwalitatief niks mis mee zijn waarschijnlijk, uiterlijk kan over gediscussieerd worden, vond zelf de Steinberger-achtigen altijd wel leuk maar dat schijn je niet te mogen zeggen.
    Ik zag het al, na wat googlen. Vind de kleurstelling op zich wel een brute. Misschien een keer een zelfbouwprojectje op die manier doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    En repeteren in het Viadukt zo te zien?
    Ik ben niet aan 't repeteren. C: Ik kan tijdens mijn werk tijdens de pauze eventjes een oefenruimte pakken en een beetje prutsen als ik dat wil. En nee, ik werk niet bij het Viadukt, dus je mag nog eens raden waar dit is.

    Hint: Mijn werkplek is niet zo ¨underground¨ als het Viadukt en het is ook niet dMusicbox.

    Oh, en daarmee wil ik niet zeggen dat het Viadukt ruk is. Ik repeteer namelijk met een van mijn bands in het Viadukt. C:
    Laatst gewijzigd door MyGreenLady; 2 november 2012 om 17:08
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ik meende de wand- en vloerbekleding te herkennen, that's all Nu zal er op veel vergelijkbare plekken vergelijkbaar spul gebruikt worden..
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2012
    Locatie
    Vinkytown, Grunn
    Berichten
    421

    Standaard

    Dat is zeker waar, maar ik geloof dat ze bij het Viadukt niet van die met zand gevulde dozen voor de versterkers hebben.

    Back on topic! Zondag word er gerepeteerd, en dan gaat dit gitaartje even mee zodat de bassist uit mijn band er even op kan meppen. Dan maak ik meteen even een filmpje. C:
    Laatst gewijzigd door MyGreenLady; 2 november 2012 om 20:15
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top