Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 35 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 344
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Dieter ook weer blij

    Ik vind het echt een mooie combinatie kleur/slagplaat. Maak je ook zo'n "dingetje" op de derde positie in het fretboard?
    Ik had al gekozen om de inleg te maken net als de ovale gleufjes uit mijn afdekkapje voor de brug. Dus dat is al klaar. Zie de foto's op de eerste pagina


    ...of zou het nog steeds passen, maar dan met zo'n ovaaltje in het midden? Zal hem zo even erbij pakken
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Jammer. Vintage White zie je op bijna elke vorm gitaar voorbij komen, maar juist deze leent zich perfect voor een lekker aparte kleur.

    Verder ziet het er weer waanzinnig mooi uit! Gaaf project!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Holy sh**** waanzinnig!!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Ik ben een beetje druk met andere projecten, maar binnenkort pak ik deze weer op hoor. Maar wat ik te melden heb:

    Ik heb een dikke maand geleden maar eens via Harmony Central de ontwerper John Backlund opgezocht en hem een PM gestuurd dat ik dus bezig ben om zijn ontwerp te realiseren. Ik voelde me wat onzeker daarover, je weet nooit of die gekke Amerikanen direct een lawsuit aanspannen Maar goed, toch maar een net bericht gestuurd en een paar kleine foto's bijgesloten.

    Ik hoorde helemaal niets daarop dus dacht dat hij het wel niet leuk zou vinden of zo. Daarna ben ik het vergeten.
    Zojuist kijk ik even op Harmony Central en hij heeft me vorige week al een bericht achtergelaten dat hij zelf zelden PM's krijgt en dus de mijne nooit gezien had. En ik had deze weer gemist. Wat hij zegt (en dat maakt me blij)

    John:
    I'm amazed at your rendition of the Marz 6 and am very flattered that you would actually build one, something that the JBD company has yet to accomplish....unfortunately, IMO.

    Please, finish the guitar with my blessings and let me see how it's progressing from time to time, it looks wonderful and very faithful to the original concept.

    Thank you.

    en daarna had ik nog een berichtje met zijn mailadres en o.a. het volgende:
    I took the liberty of posting your Marz photos on the HC Electric Guitar forum to get some responses to your work on this design, hope you don't mind. So far, the feedback has been very good, which I expected.

    Te gek!
    Het topic staat HIER
    en ik vind het zo leuk dat hij de titel als volgt heeft gemaakt
    The first Backlund designed Marz 6 on the enitre planet
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  5. #25

    Standaard

    Gaaf he...
    En ik maar denken dat al die Amerikanen gelijk dollars willen zien....

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Er zijn ook een hele hoop sympathieke Amerikanen hoor
    En mijnheer Backlund lijkt oprecht gevleid/blij met de bouw van de Marz 6. Dat moet natuurlijk deugd doen. Bovendien ziet het er ook gewoonweg geweldig uit.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Schitterend. Da's een reactie zoals je die graag zou willen !!
    Mooi dat hij het ook even op dat andere forum heeft geplaatst.

    En dan deze:
    I may have to ask him what he'd need to build one for me.
    Werk aan de winkel dus - export naar de USA!!
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    ....
    En dan deze:

    Werk aan de winkel dus - export naar de USA!!
    Haha, ja dat zinnetje was me ook al opgevallen ;-)
    Als ik eerlijk ben : ik zou dat zelfs nog wel voor hem willen doen puur tegen materiaalkosten. Wat die man tekent vind ik namelijk he-le-maal te gek. Misschien een mooie gesigneerde tekening als tegenprestatie of zo
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2012
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    270

    Standaard

    Wat geweldig leuk!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Wow Marco, super !!! Dat wordt inderdaad eens mailen, geweldig om zo'n reactie te krijgen van de vader van de Marz 6 !!!



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top