Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 25333435
Weergegeven resultaten: 341 t/m 344 van 344
  1. #341
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    ...en de afsluitende foto's voor dit "oude" ( 2013) bouwtopic van de 2e gitaar welke ik hier noooit meer had geplaatst. Topic gesloten :-)


    GITAAR 2 - De Marz-6 :












    Zo, dan is dit volledig. Ben nu net zelf bezig met een 'nieuwe' Katalina (zie de foto's op de vorige pagina), voor mijzelf nu :-)
    Laatst gewijzigd door Cocobolo; 4 april 2014 om 17:01
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  2. #342

    Standaard

    gossiepikkie.......... man........ kolere.................... Hoe krijg je het voor elkaar... nou ja, dat hebben we dus kunnen zien, maar wat een prachtgitaren.....

  3. #343
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Godskolere.. dat is inderdaad het woord wat ik voor mn monitor fluisterde toen ik dit zag.


    De kleuren, de ontzettend ongenadig strakke bouwkwaliteit. Een van de meest interessante van het afgelopen jaar op 't GN forum in ieder geval . Niet dat ik daarmee anderen tekort wil doen.
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  4. #344
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.244

    Standaard

    Idd een van de mooiste en meest inspirerende bouwsels op dit forum. Super gaaf.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top