Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: vraag om info

  1. #1

    Standaard vraag om info

    Hoi,

    Heeft er hier iemand recent een artikel gekocht bij "motoz" uit Groningen, ook wel Jasper uit Groningen of J of Johan uit Drenthe, of Joop uit groningen. Deze verkoper heeft momenteel 3 advertenties te koop staan, waaronder een Jimmy Vaughan strat, die ik van hem heb gekocht vr 385eu verzending naar België inclusief.
    Bij de aankoop verliep alles correct (foto's via mail, enze, topt zelfs zijn adresgegevens heb ik ontvangen)
    Volgens afspraak betaling overgemaakt met bankoverschrijving, maar nooit een gitaar ontvangen...
    In het begin hierover nog correspondentie via mail ontvangen, maar helaas nooit een track & trace nummer...
    Na een dag of 15 (de post had 12 dagen nodig om dit uit te zoeken, maar blijkbaar geen resultaat) wordt er niet meer op mijn mails gereageerd...
    Mijn vraag heeft er iemand nog recent met deze man gehandeld? (Ik meen dat hij recent nog een Fender versterker te koop had, en die staat momenteel niet meer te koop) , hij zou ook met mijn centen een versterker aankopen, dus heeft hij mogelijk hier van iemand een versterker gekocht.
    Indien iemand hiermee ervaring heeft, of een telefoonnummer van deze man, of hem kent, zou ik het zeer op prijs stellen dat je deze informatie met me zou willen delen (b.vanreusel@pandora.be).
    Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel, tot maandag of zo, nadien leg ik klacht neer, en kijk ik wat ik nog meer kan ondernemen...
    Alvast bedankt voor uw medewerking, ook ik heb hard moeten werken voor deze euro's

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Standaard

    Heb je die adresgegevens al eens nagekeken? Als je met een oplichter te doen heb, dan is dat adres waarschijnlijk waardeloos. Nu, aan de hand van het rekeningnummer zou de bank moeten kunnen nagaan met wie je echt te doen hebt. Het is echter maar de vraag of ze die gegevens met jou gaan delen. Google ook eens op de e-mailadres dat je hebt. Soms leveren dergelijke zoektochten meer op dan je zou vermoeden.

    Ik hoop voor je dat het goed komt, want op de politie zal je niet moeten rekenen. Zelfs al geef je hen alle gegevens in handen, ze zullen 'niets voor je kunnen doen'.
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Dat is balen! Ik check altijd het e-mail adres, naam en bankrekening (gewoon invullen bij google) eerst voordat ik zaken doe. Als het een oplichter is zal je ongetwijfeld wel iets vinden!
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  4. #4

    Standaard

    ik heb via email op google gezien dat hij hier vroeger nog gepost heeft onder A.Xavi...bekend bij iemand?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door relax Bekijk bericht
    Hoi,

    Heeft er hier iemand recent een artikel gekocht bij "motoz" uit Groningen, ook wel Jasper uit Groningen of J of Johan uit Drenthe, of Joop uit groningen.
    Diverse namen en steden doen mij vermoeden dat het allemaal niet OK is.....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  6. #6

    Standaard

    hmm, in Groningen (stad) zou ik 2 adressen niet perse vreemd vinden (in verband met veel studenten: ik plaats altijd zowel mijn eigen adres hier in Groningen als de woonplaats van mijn ouders in advertenties i.v.m. mogelijk afspraak of ophalen). 2 namen daarentegen wordt inderdaad verdacht!

    dit is wel vervelend zeg! succes!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

  7. #7

    Standaard

    er is terug contact per mail, dus terug hoop...bovendien is de postman hier aan de deur geweest vandaag met een pakket....helaas was er niemand thuis...morgen meteen ophalen, hopelijk is het de gitaar...ik post het hier morgen meteen...

  8. #8

    Standaard

    helaas toch niet de strat, maar een andere colli...:-(
    er is inmiddels wel weer contact via mail, maar ik betwijfel of het de goede kant uitgaat...hij "roept" nu dat het mijn schuld is omdat ik pas na 9 dagen heb laten weten dat ik de gitaar nog niet ontvangen had. Dit is pertinent onwaar, ik heb dit onmiddelijk en meerdere keren gemeld (mails heb ik gelukkig nog als bewijs)...
    ik heb hem nu een compromis voorgesteld, als hier negatief wordt op gereageerd zal ik klacht neerleggen bij de politie (heb daar toch enige relaties,dus misschien...) Ik hoop alsnog op een minnelijke schikking, en vind dat ik dan meer dan mijn deel heb gedaan, want ik heb alle afspraken perfect en onmiddellijk nagekomen, ik ben eigenlijk al gek dat ik dan nog instem om een deel (50%) van het verlies te dragen...we zien wel wat het wordt...wel jammer...dit is echt de eerste keer dat me zoiets overkomt, maar ja voor alles....enz.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top