Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    31 maart 2010
    Locatie
    Rocktown (Keistad)
    Berichten
    94

    Standaard Aristocrats, Guthrie Govan in de boerderij gisteravond

    Onvoorstelbaar. Niet van deze wereld.

    Zoals die figuren kunnen spelen, dat is niet van deze wereld! Ik geloof dat ik mezelf aan het herhalen ben.
    Consider my mind officially blown!

    Nog los van of je het mooi vind, het is onvoorstelbaar dat een gitarist zo snel, vloeiend en gearticuleerd zulke ingewikkelde dingen kan spelen en er de hele avond geen noot naast zit... Ik vind het trouwens wel fantastisch!


    Guthrie schijnt wel van Suhr overgestapt te zijn naar Charvel. Hij speelde op een Koa San Dimas met roasted maple neck en HSH pickups. Hij had wel een Suhr versterker. Klonk machtig!
    Bryan had zijn Mike Lulls blijkbaar terug, die waren even vermist geweest.

    Er was geen vragenuurtje en ik moest vanochtend natuurlijk ook weer op tijd wakker...

  2. #2

    Standaard

    Ik was er ook bij. Ik heb het laatste half uur van het voorprogramma gezien. De gitarist was goed te horen tot de sax ging blazen, dan verdween zijn gitaar in de mix. Dat was jammer, maar over het algemeen vond ik het een prima optreden.

    De rest van de avond was de Marco Minneman show vond ik. Van de drie was hij het opvallendst. Ik heb er van genoten. Dit was de derde keer dat ik Guthrie zag in een jaar, dus wist ik wel wat hij kon, maar dat hij het op een Charvel deed was voor mij een grote verassing.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Ik was er ook, geweldig! Naderhand zelfs even op de foto geweest met Marco en Guthrie! Overigens, toen Govan gevraagd werd waarom hij overgestapt was naar Charvel antwoordde hij:"For legal reasons I can't tell you everything about it, but I wouldn't play something that's shit, so :P"

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    31 maart 2010
    Locatie
    Rocktown (Keistad)
    Berichten
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Ik was er ook, geweldig! Naderhand zelfs even op de foto geweest met Marco en Guthrie! Overigens, toen Govan gevraagd werd waarom hij overgestapt was naar Charvel antwoordde hij:"For legal reasons I can't tell you everything about it, but I wouldn't play something that's shit, so :P"
    We hadden nog even moeten blijven hangen, zeker? Viel me wel op dat er meer in de boerderij pasten dan er waren. twas niet vol.

    En met zo'n uitspraak kun je weer alle kanten op.

    Bedoelt hij dat Charvel geen shit is of Suhr nou juist wel, of allebei niet en is hij om andere redenen over, of was Suhr geen shit maar ging het wel die kant op...?!? Ik weet er niks aan.
    Er is op internet een hele storm gaande over zijn overstap dus laten we daar maar niks aan toe voegen. Blijft dat ik Suhr wel heel mooie gitaren vind maken, die in allerlei handen magnifiek klinken (en hebben geklonken). Dus er staat er nog steeds één op de verlanglijst. Of twee.

    Mijn buurman heeft zijn BMW ingeruild voor een Volvo. Hij rijdt niks dat shit is.
    Laatst gewijzigd door Dutch; 31 oktober 2012 om 11:13

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ja ik zou er ook heen gaan, maar moest op het laatste moment repeteren..
    Tof dat het zo gaaf was! Volgende keer dat Guthrie komt probeer ik zeker van de partij te zijn!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
    We hadden nog even moeten blijven hangen, zeker? Viel me wel op dat er meer in de boerderij pasten dan er waren. twas niet vol.

    En met zo'n uitspraak kun je weer alle kanten op.

    Bedoelt hij dat Charvel geen shit is of Suhr nou juist wel, of allebei niet en is hij om andere redenen over, of was Suhr geen shit maar ging het wel die kant op...?!? Ik weet er niks aan.
    Er is op internet een hele storm gaande over zijn overstap dus laten we daar maar niks aan toe voegen. Blijft dat ik Suhr wel heel mooie gitaren vind maken, die in allerlei handen magnifiek klinken (en hebben geklonken). Dus er staat er nog steeds één op de verlanglijst. Of twee.

    Mijn buurman heeft zijn BMW ingeruild voor een Volvo. Hij rijdt niks dat shit is.
    Hij bedoelde inderdaad dat het geen van beiden shit is, en dat de kwaliteit van de gitaren dus weinig te maken had met de overstap ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top