Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 24 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 231
  1. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    ......Werd Power City niet in dezelfde werkplaats gemaakt?
    London city heeft later ook gebouwd onder de naam super city en power city. Even briek, wat de trafo's betreft zijn er in principe geen verschillen wat jaartal betreft, dacht ik.

  2. #132
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico verduin Bekijk bericht
    volledig verkeerde kleur.....
    Ik heb bij diverse tolex verkopers gekeken ,maar het LC kleurtje is niet te vinden , ik kom vanzelf een cab in de goede kleur tegen .

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    klopt. Het is ook meer een soort katoen lijkt mij.
    Nico


  4. #134
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico verduin Bekijk bericht
    klopt. Het is ook meer een soort katoen lijkt mij.
    Het voelt inderdaad heel anders aan , waarschijnlijk hadden ze bij LC in de 70's een partijtje opgekocht , ze hebben het ook maar een paar jaar gebruikt.
    Ik heb een jaar of 35 geleden zo'n kast gehad met Greenbacks , tja , met de kennis van nu ,...........

  5. #135
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  6. #136
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Mooi , helaas nu even boven budget .

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Zo een heb ik dus ook gehad, dat was die met de kutspeakers. Ik weet niet of er een relatie is tussen type bekleding en soort speaker maar de twee goeie LC kasten die ik had hadden de diagonale ruitjes in het speakerdoek. Heb de laatste (met drie G12H's en een G12-65) voor 300 GULDEN verkocht in 1994..
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik heb een groene kast gehad met de g12h's. Dus dat kan ook. Geen idee wat er origineel in deze power city kast zat, want ik kreeg m ooit leeg en heb er zelf een kwartetje ouwe greenbacks in gemonteerd...

    Moraal: als je een ouwe kast koopt, kijk dan even wat er in zit...

  9. #139
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Ik ga het eerst anders aanpakken. Ik heb een 1x12 (gesloten) staan die beter klinkt dan de LC 2x12 (half open) , wel hebben beide dezelfde speakers (G12T-75) . Ik ga de LC nu upgraden , ik heb net de de losse speakers en het 1x12 cabinet verkocht en van de opbrengst ga ik een tweetal Greenbacks kopen.
    Het 2x12 gabinet ga ik verder wat verstevigen en een closed back van maken en hopelijk ben ik dan zonder verdere investeringen klaar.
    Een 4x12 zou op dit moment ook niet practisch zijn , die past niet eens in mijn 2 deurs peogeot 107 .
    Als er wat meer budget is ga ik opzoek naar een mooi passende 4x12 .

  10. #140
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1.022

    Standaard

    Een gitarist van een bandje waar ik vroeger in heb gespeeld zat ook te tobben met vervoer van een 4 X 12" LC cabinet.
    Hij had dit toen opgelost door twee aparte cabinetten te maken van 2 x 12" .
    Voor de repetitie nam hij 1 zo'n cabinet mee, en voor optredens stapelde hij 2 cabinetten op elkaar.

    Geen wereld-wonder qua nieuwigheid/uitvinding , ....maar misschien een idee'tje om 't toch nog enigszins vervoerbaar te houden in een auto'tje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top