Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 37 van 37 EersteEerste ... 27353637
Weergegeven resultaten: 361 t/m 365 van 365
  1. #361
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da Liks Bekijk bericht
    eerst onzedig gedrag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da Liks Bekijk bericht
    mijn vrouw is zo blij met me..
    Huh? dan doe je iets niet goed, of met de verkeerde dame. Die rotzooi op tafel went ze wel aan.
    147-c Guitars

  2. #362
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    hehehe, lol!

  3. #363
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    ik heb een locking nutje binnen, maar het sluit niet helemaal naadloos aan:





    er is ook maar ruimte om m met 1 schroef vast te zetten ipv 2. bezwaarlijk? of toch maar een nieuwe grafiet nut bestellen en het opnieuw proberen?

  4. #364
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    het is gewoon gelukt met een graphtech nut. ik ben nu in het BIJNA af stadium gekomen, maar heb m net ff laten scheuren. ongelooflijk krachtige sound met die SD Distortion set, op mn superchampje half volume scheurt ie al als een idioot. heb geprobeerd het op te nemen maar dat gaat niet helaas. door de mic van mn fotocamera, is al het laag en punch weg..

    zoals ze er nu bij staat, op de foto's zie je goed de onvolkomenheden en dat ze vol met vette vingers en stof zit:










    de aarding is niet goed gelukt, dat moet ik nog oplossen, de bovenzijde van de topkam mag nog wat afgevijld worden bij de hoge snaren maar daar durf ik niet teveel af te halen omdat de snaren zo schuin weglopen.
    de achterzijde moet nog eens met 2000 geschuurd worden en de hele gieter dan nog eens afpoetsen met turtlewax en de toets cleanen. op sommige plekjes is de lak wat beschadigd, maar dat is aan te tippen.
    Als ie helemaal klaar is effe een leuke foute metalfoto maken met fotovriend Lemmy hoop ik

  5. #365
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    speelt inmiddels aardig lekker! dat aarding gedoe lijkt alleen thuis voor te komen. in de PA in de oefenruimte is ie compleet bromvrij, terwijl de dure Vox Humana bas van de bassist een brommetje heeft. Het wachten is nog even op een busje nitro blank om de pitjes aan de achterkant weg te spuiten, en een setje uberfoute neonblauwe snaren en dan gaan we es aan de foto beginnen. Soundclipje ook maar doen, al kan ik niet indrukwekkend spelen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top