Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Martijn- Bekijk bericht
    Wat hebben die aan een DNA tag?
    De bevestiging krijgen dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn het meestal ook zo is.
    Martin D-18V - Guild JF-30 12 - Northernlake OM/D (zelfbouw) - Northernlake Advanced Jumbo (zelfbouw)

  2. #22

    Standaard

    Dus jij neemt je DNA-scanner mee als je een gitaar gaat kopen?

  3. #23

    Standaard

    Daar gaat mijn (ironische) opmerking inderdaad om, Martijn, hier wordt altijd beweert dat een koppel oren voldoende is om een gitaar te kopen. Kenners 'horen' een goede gitaar immers blindelings. Maar blijkbaar hebben die fijnproevers toch graag wat meer zekerheid (DNA tag) alvorens zich al lovend belachelijk te laten maken door een Chineesje..

    Doet me denken aan de vele pseudo wijnproevers en/of menig vrouwmens dat zich blauwbetaald aan een mantelpakje 'Made in Italy', terwijl datzelfde mantelpakje uit Chinese makelij bestaat, geasembleerd door Chinezen in Italië. Dan vraag ik me af: wat betekent vandaag nog de term 'Made in...'?


    Tee.
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Martijn- Bekijk bericht
    Dus jij neemt je DNA-scanner mee als je een gitaar gaat kopen?
    Wel als ik een D-45 voor 2K op marktplaats zie staan, ja

    Daar gaat mijn (ironische) opmerking inderdaad om, Martijn, hier wordt altijd beweert dat een koppel oren voldoende is om een gitaar te kopen. Kenners 'horen' een goede gitaar immers blindelings. Maar blijkbaar hebben die fijnproevers toch graag wat meer zekerheid (DNA tag) alvorens zich al lovend belachelijk te laten maken door een Chineesje..
    @loose-fur Nergens in mijn verhaal heb ik gezegd dat ik een Chinese gitaar beter of slechter vind dan een Amerikaanse. Ik heb genoeg 'Chineesjes' in mijn handen gehad die ook mijn US gitaren evenaarden of zelfs beter waren. Ik zeg alleen dat die namaak rotzooi de markt verpest omdat het zichzelf probeert te verkopen als iets dat het niet is. Ongeacht de kwaliteit.
    Laatst gewijzigd door northernlake; 29 oktober 2012 om 22:36
    Martin D-18V - Guild JF-30 12 - Northernlake OM/D (zelfbouw) - Northernlake Advanced Jumbo (zelfbouw)

  5. #25

    Standaard

    Helemaal mee eens!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door springsteen Bekijk bericht
    Wat de Sigma's betreft, het is een low-budget merk van Gibson. Zoals Squier van Fender. Zoals Yasmine van Takamine.
    Maar wel goed, inderdaad.
    Weer zo'n broodje aap-verhaal. Sigma is van Martin!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door springsteen Bekijk bericht
    We zijn wat aan het afdwalen, het ging namelijk over de chinese Martins.
    Dat krijg je als je stellingen als "Sigma is van Gibson" poneert!
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 30 oktober 2012 om 14:11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top