Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Locatie
    Zeddam
    Berichten
    18

    Standaard Traben Array Limited

    Hey mensen

    Omdat ik graag metal speel ben ik op zoek naar een fatsoenlijke 5-snaar en mijn oog is gevallen op de Traben Array Limited. Hij ziet er ZIEK stoer uit en als ik hun site én gebruikersreviews mag geloven zijn het uitstekende bassen die erg geschikt zijn voor het zwaardere werk.

    Het probleem is dat de dichtstbijzijnde dealer die deze bas verkoopt ver in Duitsland zit, nl de webwinkel Thomann! Ik kan de bas dus niet uitproberen om te kijken wat ik er van vind en hoewel het me het waard lijkt, blijft het toch een gok.

    Ik kan natuurlijk andere vijfsnaren uitproberen in mijn lokale muziekwinkel, maar die verkoopt ze alleen vanaf de €1000, en dat ligt nét iets boven mijn budget (de Traben is rond de 460 en meer dan 500 wil ik niet besteden).

    Daarom dacht ik, ik vraag aan de mensen van gitaarnet wat ze van de gitaar vinden. Heeft er iemand ervaring mee?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik zag een webshop in Nederland die ze ook heeft.

    Maar een bas is een persoonlijk iets... Eerst op spelen?
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Locatie
    Zeddam
    Berichten
    18

    Standaard

    Weet je toevallig nog welke webshop? Ik ben er ook twee tegengekomen die er eentje op voorraad hebben, maar niet het model dat ik wil.

    Tja, erop spelen wordt dus een probleem vanwege de beperkte verkrijgbaarheid. Ik kan natuurlijk naar wat muziekwinkels in de buurt om andere vijfsnaren uit te proberen, maar dat zou dan tweede keus zijn, want eigenlijk wil ik natuurlijk zo'n array limited :P

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassChild Bekijk bericht
    Weet je toevallig nog welke webshop? Ik ben er ook twee tegengekomen die er eentje op voorraad hebben, maar niet het model dat ik wil.

    Tja, erop spelen wordt dus een probleem vanwege de beperkte verkrijgbaarheid. Ik kan natuurlijk naar wat muziekwinkels in de buurt om andere vijfsnaren uit te proberen, maar dat zou dan tweede keus zijn, want eigenlijk wil ik natuurlijk zo'n array limited :P
    http://www.keesdee.nl/producten/trab...mited-spalted/
    http://www.thehouseofmusic.nl/Elektr...rray-4-Spalted
    http://www.guitarbox.nl/opruiming/basgitaren.htm
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Locatie
    Zeddam
    Berichten
    18

    Standaard

    Ha, dankjewel! Blijkbaar heb ik niet hard genoeg gezocht :P

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top