Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    vraagje Beth Hart & Joe Bonamassa 11 december in Groningen Vraag?

    Hallo,

    Binnenkort op 11 december geven (als het goed is) joe bonamassa en beth hart samen een concert in Groningen. Zoals hun cd ook samen is opgenomen.

    Mijn pa en ik vinden dit geweldig,maar...
    Op het ticket staat alleen de naam Beth Hart,nu heb ik op de artiesten hun websites gekeken,daar staat dat Joe Bonamassa niet op die datum een concert heeft. En Beth hart wel.

    Eerder voor dat wij die tickets hadden,waren we samen naar Primera geweest,waar we een concert datum zagen bij de informatie balie dat zij (samen) optreden 11 december.

    Ik hoorde ook dat joe bonamassa bijv. niet genoteerd wordt,omdat het dan een soort van guest performance is?

    Kan iemand mij alstublieft helpen?

    Mvg,
    Yordi.
    Laatst gewijzigd door CrossroadsJM; 17 oktober 2012 om 11:40 Reden: zinsbouw verbetering

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    11 december staat Joe Bonamassa ergens in Florida op het podium, dus ik ben bang dat Beth (en jullie) het zonder hem moeten stellen...

    http://www.kingcenter.com/buy-tickets?event=JOEB12

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Ze heeft haar laatste cd opgenomen met Joe Bonamassa, maar nergens staat dat ze er (hier) mee optreedt. Op 20 november staat ze hier in de Effenaar aangekondigd als Beth Hart en dat staat ook op mijn ticket. Joe komt dus niet.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ze heeft haar laatste cd opgenomen met Joe Bonamassa, maar nergens staat dat ze er (hier) mee optreedt. Op 20 november staat ze hier in de Effenaar aangekondigd als Beth Hart en dat staat ook op mijn ticket. Joe komt dus niet.
    Volgens mij is haar laatste cd niet die met Bonamassa. althans, volgens mij is "Bang Bang, Boom Boom" haar laatste cd, en daar speelt Bonamassa maar 1 liedje op mee.
    Toooooooooooooooone!!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    met in het voorprogramma Coco Jones met Isa Azier en Richard van Bergen op gitaar!!!

    (Paradiso gig, 18-11 volgens mij)

  6. #6

    Standaard

    hoi hoi,

    er komen wel concerten aan beth hart en joe bonamassa in juni!!! Toevallig, omdat we niet goed afgesproken hadden wie er kaarten zou bestellen, hebben wij vier kaarten over;


    Ik heb vier kaartjes aan te bieden voor het concert van Beth Hart & Joe Bonamassa in het Carré theater in Amsterdam op zondag 30 juni. Van deze show en de show op zaterdag worden opnames gemaakt tbv nieuwe dvd.
    De stoelen zijn goed; stalles (de stoelen direct voor het podium), rij 9, stoelen 2,4,6,8, dit zijn de eerste 4 stoelen vanuit het middenpad gezien.
    De kaarten zijn over te nemen tegen de kostprijs
    mocht je interesse hebben; mail me graag.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top