Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    De 335 is in alle opzichten een zeer veelzijdige gitaar waarmee je eigenlijk alle kanten op kan. Mierzoete jazz, bijtende funk, rauwe rock, noem maar op.
    De 175 is bloedmooi en oooooooh, wat zou ik er graag eentje willen hebben, maar het ding is nu eenmaal een stuk minder veelzijdig. Zelfs binnen het cleane spectrum kent de 175 wat beperkingen, vanwege de lastige bereikbaarheid hoger op de hals.

    Ergo, ik snap dat je enorm geilt op de 175, maar de 335 is gewoon meer de gitaar voor jou.

    Maar de 135 zou ook nog wel eens optie kunnen zijn, al ben ik van mening dat die niet kan tippen aan de veelzijdigheid van de 335 en aan de schoonheid en klasse van de 175.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Voor mij is Steve Howe dus juist het bewijs dat het inderdaad niet gaat. Zeg ik met enige overdrijving, maar toch.
    het blijft rock natuurlijk, geen hardrock, maar symfo rock. Yes, speelde toch ook op behoorlijke volumes live.

  3. #23

    Standaard

    Hey PT1989, check je je inbox wel eens?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top