Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Andere gitaar kopen

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ja hoor geen probleem, de versterking is een extra. Wel vind ik in deze prijsklasse de gitaren zonder element acoustisch beter klinken, heb altijd het idee dat de elektro-acoustische gitaren laag missen wat versterkt dan weer wel aanwezig is. Maar goed, ik heb nergens verstand van.
    Misschien had je het eerst moeten vragen en daarna kopen.
    ALLES IS VERKOCHT!

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ja hoor geen probleem, de versterking is een extra. Wel vind ik in deze prijsklasse de gitaren zonder element acoustisch beter klinken, heb altijd het idee dat de elektro-acoustische gitaren laag missen wat versterkt dan weer wel aanwezig is. Maar goed, ik heb nergens verstand van.
    Misschien had je het eerst moeten vragen en daarna kopen.
    Ik ging ervan uit dat als ik om een acoustische gitaar vroeg, hij wel wist welke goed was haha. Maar deze gitaar kan dus wel gewoon zonder versterker? Want ik hoor dat verschil ook niet haha

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Geen probleem om zonder versterking te spelen.. Hij is wel wat dunner als een standaard akoest, maar evengoed prima alleen akoestisch te gebruiken..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #14

    Standaard

    Bedankt! Ik was al beetje lichtelijk in paniek haha, maar ben blij dat het dus goed kan zonder versterking!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    En je bent gelijk klaar voor je optreden in Ahoy.
    ALLES IS VERKOCHT!

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flowerchild Bekijk bericht
    Is de yamaha apx500ii een goede gitaar?
    Ik heb deze gekocht, maar nu ben ik erachter gekomen dat hij versterkt moet worden? Dat lees ik op internet tenminste, maar kan het ook gewoon zonder?
    Ik wilde ook deze gitaar eerst. Zien er prachtig uit met die gekleurde sunburst ea kleuren. Ik vond de gitaar zeer tegenvallen akoestisch echter. Ze kunnen sowieso wel akoestisch maar ik heb het idee gekregen dat ze zeker gebouwd zijn om met versterker te spelen.
    Walden Concorda CD640HS Limited Edition
    Hagstrom Viking met Vox VT40+

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top