Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 122021222324 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 232
  1. #211
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ik heb zelf enorm veel vraag naar pedaal kennis in de buurt, het stapelt zich maar op. Ik woon in Amsterdam maar geen idee wie in de buurt daar slim in is. Voor amps geldt hetzelfde (maar met die stapel ben ik naar Frans gegaan, dat is 4 keer op en neer naar Den Haag maar dat loont de moeite voor 3 amps)
    Voor niks gaat de zon op, fair enough. Ik doe zelf zoveel desing klusje voor jan en alleman, flyertje hier, cd'tje daar, die anders niet bij een design bureau terecht komen. Ik zie dat ook een beetje als je taak, beetje maar. Dat kost toch veel tijd en ik begin niet over geld maar als de ander daar ook niet over begint is het ook de laatste keer geweest, zo werkt dat dan ook wel weer.
    Maar goed Barend heeft geen tijd meer voor reparaties en Bernarduur woont volgens mij een eind weg dus die stapel wordt maar hoger en hoger (beetje melodrama erbij)
    Laatst gewijzigd door Pepe; 11 april 2017 om 13:13
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #212
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Even geen zin om alle pagina's door te lezen. Zijn er mensen in de omgeving van Amsterdam die écht goed zijn in superstrats, liefst Ibanezen, met Floyd Rose tremolo systemen? Die weten wat nodig is voor het snellere en veeleisende metal werk? Die dus een gitaar toonzuiver kunnen afstellen, met een lage actie edoch géén fret buzz, niet té laag en mooi over de radius verdeeld etcetera? Die rustig durven beweren "zo'n afstelbeurt bij een muziekzaak in Mokum, dat kan ik beter"? Uiteraard hoeft eeuwige dankbaarheid en een schier oneindige stroom met doorverwezen metalheads niet de enige vorm van beloning te zijn. Bier, snaren, inside tips inzake de aandelenhandel, roep maar wat, en anders ben ik zelf wel creatief met een tegenprestatie.

  3. #213
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Orpheo is volgens mij wel erg handig met Floyd Rose tremelo's.
    147-c Guitars

  4. #214
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Is dat zo Orpheo?

  5. #215
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    ......dat is 4 keer op en neer naar Den Haag......
    Een keer om te brengen en een keer om op te halen is volgens mij toch twee
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  6. #216

    Standaard

    Gewoon uit nieuwsgierigheid, leeft dit initiatief nog?

  7. #217
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    In a way zeker, Plant van dit forum heeft onlangs mijn Memoryman Deluxe gefixt.

  8. #218

    Standaard

    Yip
    Nico Verduin heeft recent mijn Mesa F50 gefinetuned.

  9. #219
    Junior Member
    Geregistreerd
    30 april 2019
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    22

    Standaard

    Fijn dat dit nog leeft. Ik heb op mijn oude dag de gitaar als hobby ontdekt. Ik ben in maart van niets en zonder veel kennis uit losse onderdelen een imitatie fender strat gaan bouwen. Cosmetisch werk en het soldeer werk zelf gedaan. Alles werkt maar hij klinkt wat iel. Ik heb als noob en beginner geen of nauwelijks kennis van afstellen.... Inmiddels al een paar hoge e snaren als schilderij hanger in gebruik. Is er iemand omgeving Emmen die mij wil helpen leren afstemmen en de fouten ontdekken in het eigen bouwsel?
    Natuurlijk bereid tot een tegenprestatie of een lekker flesje wijn of zo.
    Laatst gewijzigd door John43; 16 september 2019 om 20:30
    Groet, John.

  10. #220
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Mocht er niemand uit de omgeving Emmen zijn....ook hier kun je best wat informatie vinden/krijgen.
    Alvast een voorschot vwb je sound: wat is de afstand van de (polepieces van) de elementen tot aan de snaren (snaren ingedrukt op laatste fret)?
    Lomp gezegd (afhankelijk van veel factoren waaronder smaak) zou je ergens rond de 2-3mm uitkomen normaal gesproken. Is bij jou de afstand veel groter, dan is dat een mogelijke verklaring voor een iel geluid.

    Mocht je heel veel hoog hebben, wat ook een omschrijving van iel kan zijn, 500k potmeters in combinatie met enkelspoelselementen toevallig?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top