Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 24 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 232
  1. #201
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Haal mij er maar af graag.
    Ben er wel klaar mee.
    Dat klinkt als een verhaal wat je moet delen!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #202

    Standaard

    Als je mij zou willen helpen met afstellen zou dat geweldig zijn!

  3. #203

    Standaard

    Is er iemand die uit de buurt van Nieuw-Vennep komt die mij zou kunnen helpen met m'n akoestische gitaar? (kleine reparaties)

  4. #204
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Is dit nog actief?

  5. #205
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Is dit nog actief?
    Nu wel weer!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Is dit nog actief?
    Ik zie dat die kaart niet meer actief geweest is sinds augustus 2014. Was een stille dood.
    Zou er teveel weerstand gekomen zijn van gitaarherstellers of shops die er hun brood mee verdienen?

  7. #207
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik dacht (en denk) dat dat vooral kwam omdat het écht gratis moest geschieden, dus puur uit altruïsme. Niet dat dat verkeerd is, maar dan krijg je onvermijdelijk gevallen waarbij de balans tussen "de te investeren moeite" en "de dankbaarheid achteraf" volledig zoek was. Ik ben geen luthier, hooguit "een beetje handig met schroevendraaier & soldeerbout", en ik stond er ook voor open om me ten dienste te stellen voor de gemeenschap, maar dan mocht daar voor mij ook wel een kleinigheidje tegenover staan, en dat hoefde niet eens monetair te zijn (kratje bier bvb). Voor niets gaat de zon op, en ik wil ook geen mensen die het beroepshalve wind uit de zeilen te nemen doordat ik flagrant onder hun prijs kan gaan.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  8. #208
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Hmm bummer. Leek mij well een leuke manier om in contact te komen met medegitaristen en misschien nog wat te leren (waarschijnlijk kansloos in mijn geval :P )

  9. #209
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Leek mij well een leuke manier om in contact te komen met medegitaristen en misschien nog wat te leren (waarschijnlijk kansloos in mijn geval :P )
    Is het ook, maar je gaat geheid ook mensen hebben die met een halve gitaar komen, en doodleuk zeggen: "ja, ik wil daar drie pickups in, een bedrading van de Apollo 11, en naar de frets moet er ook gekeken worden, er mankeren er vijf... Ohja, en de tuners passen niet echt in de gaten... en er mist een zadel van mijn brug. kthxbai"
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #210

    Standaard

    Precies, Mr. F. slaat de spijker op zijn kop. Zoals altijd.
    Je ziet snel genoeg of het een beginnersvraag is. Actie, trussrod, veren rammelen.
    Dat soort van dingen. Door ze te laten zien hoe je het aanpakt, kunnen ze het de volgende keer zelf.

    Voor 'kleine renovaties' ontbreekt het mij de tijd en de puf. Dan is het een portemonnee gestuurde vraag. Daar ben ik niet voor.
    Ook het gegeven dat dit systeem aan de gitaar is gehangen is een beetje vreemd. Ik heb relatief veel jonge bassisten over de vloer gehad die vroegen of het aanbod ook geldt voor een bas. Die onduidelijkheid zou niet moeten gebeuren.

    Over de jaren zie je dat het aantal vragen om hulp sterk is afgenomen.

    Ik vraag mij af waar ik mij moet afmelden.
    Afijn, dat is van later zorg.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top