Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 24 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 232
  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frekie Bekijk bericht
    Je hebt me (Frekie) In Leeuwarden op de kaart gezet maar ik woon in Harlingen (NW Fryslan) dat is toch wel 30 km verderop...
    NW Fryslan is/was volgens Google Maps op die locatie. Ik zal het aanpassen tegelijk met de andere toevoegingen.
    DA - doet je goed!

  2. #122

    Standaard

    Hoi Hoi,

    Je kunt mij er ook op zetten (in Milsbeek, Limburg).
    Ik kan je voornamelijk helpen met effecten en versterkers repareren / onderhouden / biassen. Racken inrichten, bekabeling maken en overige electronica vraagstukken.
    Voor gitaar vraagstukken kan ik altijd bijspringen, en als het mij niet lukt pakt een vriend van me het op. (uit geertruidenberg (Neringsgitaarservice.nl)

    Thx !!!
    Vincent

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Aardig van die neringsgitaarservice.nl dat ie dat gratis gaat doen. Weet hij dat zelf ook al?

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    412

    Standaard

    LoL....

    Ik betwijfel het
    Never work with latebloomers, there,s a reason they're late!

  5. #125

    Standaard

    Zet mij er ook maar bij. Regio Arnhem - Velp om specifiek te zijn. Snaren, klein afstelwerk zoals intoneren, brughoogte , element hoogte en klein soldeerwerk.

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2009
    Locatie
    VLEUTEN
    Berichten
    985

    Standaard

    Vleuten, regio Utrecht.
    Eigenlijk doe ik alles wat ik als hobby bouwer voor je kan doen, maar dan tegen materiaalkosten en een leuk gesprek. Frets vlakken, topkammetje of een slagplaatje maken is geen probleem, ik heb alleen niet alles op voorraad...
    Mijn knutsel pagina:
    www.gemini-guitars.nl (non-commercial)

  7. #127

    Standaard

    Woon in Tolkamer Gelderland. Kan gitaren afstellen, frets vlakken/contouren en poslijsten, alle gitaaronderdelen incl elektronica vervangen, pedalen repareren of op vraag maken en kan buizen vervangen en biassen.

    Ben verder handig in houdbewerking maar geen ster in het afwerken/verven van zowel hout als metaal.

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Luitjes,

    Ben ff afwezig geweest maar ik wil toch nog even reageren.. Dankzij dit initiatief ben ik erg goed geholpen door Tabula Rasa omtrent vogelen met pickups, schakelaars en condensatoren.. Wat niet direct lukte is middels andere GN' ers op gebied van social media verder opgelost... Het had twee 'sessies' nodig, maar ik heb een hoop geleerd en ondervonden.. Het was erg gezellig en erg gastvrij.. SUPER!!
    Thanks guys!!

    -Ramon.
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht
    Luitjes,

    Ben ff afwezig geweest maar ik wil toch nog even reageren.. Dankzij dit initiatief ben ik erg goed geholpen door Tabula Rasa omtrent vogelen met pickups, schakelaars en condensatoren.. Wat niet direct lukte is middels andere GN' ers op gebied van social media verder opgelost... Het had twee 'sessies' nodig, maar ik heb een hoop geleerd en ondervonden.. Het was erg gezellig en erg gastvrij.. SUPER!!
    Thanks guys!!

    -Ramon.
    Was inderdaad een vreemde, maar leuke zoektocht.

    De Chubtone `miste wat` en was scherp en onaangenaam. Toneregeling op het brugelement werkte niet als hoogaf filter, maar filterde alles direct weg en werkte als volumepotmeter.
    Chubtone eruit, SSL5 erin. Een grote doffe ellende in brugpositie en in de combinatiestand. Die was helemaal onbruikbaar.
    Chubtone er weer in gezet. Dan maar de tonepot eraf en gebruiken als blender om het halselement wat bij de brug te mixen om het scherpe randje eraf te halen. Was een hele verbetering.
    De tonecap leek wat brandschade van een soldeerbout te hebben, dus heeft Ramon een nieuwe OD cap geregeld.

    twee weken later weer de SSL5 erin met een nieuwe tonecap en ineens klonk alles wel lekker. Brugelement klonk te gek in deze gitaar. Helaas hadden we niet echt op de tussenstand gelet. Bij thuiskomst bleek de tussenstand erg dun. Dus de twee draden moesten omgewisseld worden. Wireman heeft een soldeerbout aangeschaft en is zelf de draden gaan omwisselen met succes.

    De brakke toonregeling was eigenlijk achteraf makkelijk te verklaren omdat de condensator lek geweest moest zijn, waardoor ie alles doorliet. (Ramon, is ie toevallig nog achteraf doorgemeten? Ben er wel benieuwd naar).

    mysterie blijft waarom die SSL5 in eerste instantie, ook alleen in de eerste stand, als in de tweede stand zo verschrikkelijk brak klonk (draden omdraaien maakt in de eerste stand geen zak uit).

    Waren twee leerzame middagen.
    147-c Guitars

  10. #130
    Junior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    12

    Standaard

    Nijmegen, Gelderland. Ik kan snaren vervangen en het meeste afstellen (Floyd Rose, PU's, actie etc.).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top