Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 24 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 232
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Doet mij er ook maar op DA.
    Utrecht, Nieuwegracht: Snaren vervangen, gitaar intoneren, solderen van snoeren en binnenwerk gitaar, gitaar afstellen op lage actie, lullen over mooie gitaren en een potje shredden.
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Hier vanuit Hengelo:

    Snaren verwisselen, afstellen, elementen en andere elektronica installeren/wisselen, topkammetje plaatsen/invijlen, vervangen hardware, fetten polijsten etc.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    498

    Standaard

    Groningen, bij station noord. Wil best wat mensen op weg helpen met snaren vervangen, afstellen en intoneren. Mss ook wat hulp bij pickupswaps.
    Voor echte kwaliteit moet je natuurlijk naar de gitaarbouwer, maar het is altijd goed om de basisdingen te leren.

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Net met Wireman 2 1/2e uur zitten solderen en testen. Wat begon als een simpele elementwissel werd een eindeloze zoektocht..... Er volgt nog een interessant topic over onze zoektocht.... we snappen het niet meer.
    147-c Guitars

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    Ook minoin, marter544 en Thyrif zijn toegevoegd op de kaart!
    DA - doet je goed!

  6. #116

    Standaard

    Volgens mij ben ik de eerste uit mijn regio die gaat reageren, dus zet mij er ook maar bij. Ik kom uit Gulpen (tussen Heerlen en Maastricht) en wil iedereen mijn zijn/haar gitaar op weg helpen met snaren vervangen, regulier onderhoud en afstelbeurten etc. Daarnaast geef ik ook gitaarles
    Te koop: Ibanez RG320FM Amber

  7. #117

    Standaard

    Zet mij er ook maar bij in de regio Hoorn NH. Snaren vervangen/ Electronica & Pickups (zonder frezen)/ Tips&Advies wat betreft opname/live sound.

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2008
    Locatie
    amstenrade
    Berichten
    659

    Standaard

    Ik ga Quadrifoglio ondersteunen om de stroom van hulpbehoevende gitaristen in Limburg te helpen. ik woon in Amstenrade en wil helpen met snaren vervangen, afstellen, solderen en intoneren.

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    Ik zit op dit moment niet achter m'n computer, maar zal jullie zo spoedig mogelijk op de kaart toevoegen!
    DA - doet je goed!

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Je hebt me (Frekie) In Leeuwarden op de kaart gezet maar ik woon in Harlingen (NW Fryslan) dat is toch wel 30 km verderop...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top