Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21

Discussie: Feedback.nl

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Ik had wat problemen met de communicatie bij Feedback maar toen ik het gesprek op Facebook ging voeren kwam de boel gelijk op gang.
    Dat is dan weer het voordeel van een sociaal netwerk, dan kijken de baas en klanten mee.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Kort door de bocht of niet.... Als ik een amp of gitaar koop wil ik geadviseerd worden en bijgepraat, ik vind het kopen van zulke dure spullen zoiets persoonlijks dat ik in contact wil komen met de verkoper in een winkel. Uit persoonlijk contact komt gunning en ik gun mijn vaste winkel die paar 10jes die ze duurder zijn dan een thomann. Wat trouwens bijna niet waar is, want je hebt altijd onderhandelingsruimte in een winkel en bij Thomann betaal je de prijs die op dat moment op internet staat. Uiteindelijk ben je in een goeie muziekwinkel net zoveel kwijt als bij een dozenschuiver.
    Ook ik heb bij muziekwinkels weleens nare ervaringen gemaakt, maar hierdoor leer je wel wat de goeie winkels zijn en welke niet. Heb je dit (leer)geld er niet voor over, ja dan kan je bij een internetwinkel als Bax en Thomann terecht natuurlijk.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2011
    Berichten
    781

    Standaard

    Feedback (rotterdam) ben is sowieso wel een beetje klaar mee. Een top zaak om een versterker te pakken, een gitaar, en heel de middag lekker testen. Maar als je service zoekt dan kan je beter ergens anders heen gaan.
    Wou pas nog paar pedalen testen. Ik vroeg netjes of ik die en die even mocht testen, na een paar keer zuchten, duwde hij 3 pedalen in me handen en hij ging weer lekker op zn stoeltje zitten.
    Laatst gewijzigd door LGK; 19 december 2012 om 17:38

  4. #14

    Standaard

    Gitaren en versterkers koop ik sowieso in een 'echte' winkel, vooral omdat ik het graag op mijn gemak wil uitproberen. Maar wat ik dan zeker niet doe is om hem vervolgens wel voor een dozenschuiversprijs proberen mee te krijgen... Andere elektronica, mics, kabels enzovoorts koop ik daar waar het het goedkoopst is, is tot nu toe altijd goed gegaan.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 januari 2008
    Locatie
    woerden
    Berichten
    441

    Standaard

    ik 2 "vervelende" ervaringen met feedback utrecht, een keer telefonisch compleet verrot gescholden door de berdijfsleier alleen omdat ik vroeg wanneer mijn versterker binnen zou komen. 2de keer had ik voor een hele hoop geld spullen voor onze geluidsinstallatie besteld. toen het na 8 weken nog niet binnen was en ik vroeg hoe we het op gingen lossen heb ik uiteindelijk zelf het hoofdkantoor moeten bellen omdat het ze gewoonweg geen flikker interesseert of je je spul nou wel of niet krijgt. ze maken beloftes maar komen ze helaas niet na in mijn geval. ben er pas nog heel ff binnen geweest maar stond heul snel weer buiten, ik betaal ook liever meer bij de plaatselijke dan dat ik een hoop ellende heb!

    groetjes daniel

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Locatie
    Ik ben een Amstelveense kakker
    Berichten
    819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danielw Bekijk bericht
    de berdijfsleier

    groetjes daniel
    Ik wilde je bijna verbeteren maar toen besefte ik: Oja

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Het is niet alleen Feedback, ook zaken met wel een goeie naam, de problemen beginnen elke keer als men iets even niet op voorraad heeft. Dat kan gebeuren natuurlijk, maar vervolgens gewoon totaal geen communicatie met de klant en je moet er elke keer zelf achteraan. Ik heb het nu al bij meerdere webshops meegemaakt. Behalve bij de grote Duitse jongens, die zijn wel ten alle tijde netjes in de communicatie en bieden altijd een alternatief en zo hoort het.

    Meest recente voorbeeld en de bestelling is tot op de dag van vandaag nog niet binnen, Tonefactory. Stond bij mij altijd erg hoog aangeschreven, maar nu zijn ze toch echt een klant kwijt, of er moet al iets tegenover de belachelijk lange wachttijd staan. Eind vorig jaar een setje Seymour Duncan elementen besteld, want goeie ervaring bij Tonefactory en bovendien waren ze bij hun goedkoper. Stond en staat nog steeds een levertijd van 3 tot 6 werkdagen op. Geen probleem, ik bestellen, geld overgemaakt en krijg een paar dagen later een mailtje toegestuurd. De elementen zijn niet meer voorradig, maar binnen vijf week zouden ze dan opgestuurd worden. Daar gaat het dan al mis, zet dan ook geen foutieve informatie op je site, toch? Desondanks en dankzij de toch wel goeie ervaringen met betreffende webshop toch maar de bestelling door laten gaan. Maar halverwege februari, de vijf weken waren inmiddels om, het blijft akelig stil van hun kant en ik mail er maar weer 's achteraan, toch redelijk geïrriteerd inmiddels. Krijg ik een antwoord terug dat door het NAMM gebeuren de boel extra is vertraagd bij Seymour Duncan. Nu zou het 26 februari worden dat ze de elementen zouden ontvangen. Kan allemaal gebeuren, maar communiceer dan naar je klanten g*dverdomme, ze hebben immers al betaald! Het is nu 5 maart en ik heb nog niks mogen ontvangen. Met enige communicatie hadden ze nog enigszins wat kunnen redden, maar in dit geval zijn ze natuurlijk gewoon een klant kwijt, lijkt me niet meer dan logisch.

    En dit is maar een voorbeeld, ik heb het bij webshops helaas al vaker meegemaakt en telkens is het 0,0 communicatie vanuit de webshops als er iets niet geleverd kan worden. Daar raak je dus klanten mee kwijt.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Bij tonefactory heb ik een soort gelijke issue gehad, die 3-6 dagen is gewoon vaak niet waar. Ik bestel nu gewoon bij Thomann. Tot nu toe altijd alles perfect verlopen, communicatie ook perfect. bax-shop overigens komen ook hun afspraken na en doen zelfs wat moeite als blijkt dat er iets niet goed verlopen in.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Het toeval wil dat ik hetzelfde setje elementen zojuist maar bij Thomann heb besteld. Direct leverbaar, zelfde lage prijs en geen verzendkosten en ik kan zelf aangeven wanneer dat ik ze wil ontvangen. Die Duitsers snappen het tenminste wel.

    Bax heb ik ook een negatieve ervaring wat betreft communicatie, maar over het algemeen hoor ik er alleen maar goeie dingen over, dus zal wellicht een uitzondering zijn. Ik kreeg overigens ook, naast een excuses, een korting van 10 eurie op de eventuele eerstvolgende bestelling.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Meerdere keren bij Bax besteld, is altijd goed gegaan.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top