Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: Feedback.nl

  1. #1

    Standaard Feedback.nl

    Om een lang verhaal kort te houden;
    Versterker besteld via internet met nog een zak spulletjes. De versterker werd niet geleverd, gebeld, gemaild, versterker zal opgestuurd worden. Twee weken later krijg ik een demomodel, in een veel te grote doos van een lichtbol gemieterd, geen 220 kabel, geen boekjes/handleiding oid. Showroom kaartje hing er nog aan (helemaal verfromfraaid). Gebeld (100 minuten in 2 sessies -->antwoordapparaat), gemaild (geen antwoord), nummer Feedback zakelijk gebeld en eindelijk antwoord. Antwoordapparaat bleek al 2 dagen niet omgeschakeld te zijn. geen excuus, kon de versterker weer opsturen. Geld zou teruggestort worden. Geld kwam niet, gemaild, geen antwoord, gebeld geld kwam 2 weken lates. Zonder excuus.

    Dit geloof je toch niet? Als ze een excuses hadden aangeboden oid had dit verhaal hier niet gestaan. Dit slaat gewoon alles.
    Nu een versterker bij Thomann, in de aanbieding ruim de helft van de norm. prijs, volgende dag in huis!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    En niets zo charmant als een gitaar aan de wand.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    personeel volgens het: if you pay peanuts you get monkies.. principe?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Jammer verhaal. Op zich koop je in de winkel ook niet zelden een showroommodel en daar hoeft ook niks mee mis te zijn. Wel dom dat ze de doos blijkbaar niet meer hadden. En het proces dat bij jou gevolgd is, klopt van geen kanten natuurlijk.

    Er zijn hier wel vaker klachten gepost over de webshopfunctie van Feedback. Het is overduidelijk iets dat ze er bij doen naast de winkel. En ja, dat werkt niet altijd. Heb het ook gezien bij een fietsenwinkel die in fysieke vorm niks dan lof kreeg, maar bij de webshop over het algemeen fout op fout stapelde (te laat verzenden, verkeerde verzenden, laat of niet reageren op email en telefoon). Het kwam vaak uiteindelijk wel goed, maar het was duidelijk dat ze zich vergisten in de aandacht die je ook aan een webshop moet besteden.
    Turn it up • Bring the noise

  4. #4

    Standaard

    Leef met je mee,wat een puinhoop, die laatste die je noemde vindi ik ook super, lekker snel, en francofrij onder rembours

    Okay, veel geluk met je "T" versterker!!!!!!!

  5. #5

    Standaard

    Raar. Dat er demo modellen verkocht worden is niks mis mee, is 'tie van mij ook...ik heb er alleen wel minder dan de helft van de nieuwprijs voor betaald. Als 'ie voor nieuw moet doorgaan is dit natuurlijk niet fraai (zeker een buizenamp die continue aan en uit gezet wordt zal toch echt slijten).

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2006
    Locatie
    Rotterdam (NOORD)
    Berichten
    114

    Standaard

    De winkel (rotterdam) is de laatste jaren ook erg achteruit gegaan.

    Je ziet aan alles dat het tegenwoordig een dozenschuiver geworden is. (wel jammer dat ze de dozen altijd kwijt zijn )

    Er zijn nog wel een aantal mensen aanwezig met passie voor instrumenten en kennis van de producten die ze verkopen. Helaas staan die vaak niet op de vloer meer.

  7. #7

    Standaard

    Klinkt heel bekend. Heb een vergelijkbare ervaring met Feedback toen ik een Akoestische gitaar bestelde.

    Showmodel is geen probleem, iets langer wachten is geen probleem, maar niks horen en de slechte service is echt heel vervelend. Het is toch bizar dat er zoveel mensen uit Duitsland bestellen als er de kans is voor zo'n winkel om een makkelijker en sneller alternatief te zijn.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Daarom koop ik never via internet, ik wil een amp of gitaar getest hebben alvorens ik koop. En al die huilverhalen ten spijt, je betaalt niet voor niets minder dan normaal in een winkel. Beetje Nederlands klagen vind ik. Weinig betalen maar wel topservice verwachten.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard

    Met een naam als feedback zou je toch verwachten dat ze snel antwoord geven
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Daarom koop ik never via internet, ik wil een amp of gitaar getest hebben alvorens ik koop. En al die huilverhalen ten spijt, je betaalt niet voor niets minder dan normaal in een winkel. Beetje Nederlands klagen vind ik. Weinig betalen maar wel topservice verwachten.
    En toch is dit kort door de bocht hoor.

    Bij Thomann kan je als het spul niet bevalt de hele handel weer terug sturen en krijg je gewoon je geld terug gestort.
    Ok, als je in NL woont betaal je wel verzendkosten voor terugsturen . (als Duitser overigens niet (!)) maar dat is dan het risico van het vak.

    Ik kocht vroeger ook liever lokaal, maar na een paar negatieve ervaringen bij een stinkende gitaarzaak, en een paar super ervaringen, inclusief terugsturen en geld terug etc, zweer ik tegenwoordig bij Thomann..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top