Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 38
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lee Bekijk bericht
    Waar slaat dit nu op????????????
    Ik probeerde je even in de verdediging te drukken zodat je wat meer info zou loslaten waardoor we ons een beter oordeel kunnen vormen over de achtergronden van je handelen.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Ik probeerde je even in de verdediging te drukken zodat je wat meer info zou loslaten waardoor we ons een beter oordeel kunnen vormen over de achtergronden van je handelen.
    Ja dat doe ik ook altijd zo, Ik begin altijd met iemand te beschuldigen van iets, dan kom ik zoveel te weten over zijn motieven.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lee Bekijk bericht
    Wat zijn dit nu voor onzinnige en rare insinuaties. Ik sta op marktplaats en dus krijg ik veel aangeboden, waaronder ook verdachte spullen.
    Ik ga zelf ook al geruime tijd mee op MP, en krijg ook van alles aangeboden, maar als ik iedereen waar ik niets meer van hoor hier moet gaan behandelen, omdat zijn/haar spullen dan gelijk verdacht zouden zijn omdat ik niets meer hoor, dan kan ik hier wekelijks wel gaan posten.

    Misschien heeft hij zijn Gibson ondertussen aan iemand anders verkocht? Niet iedereen neemt tegenwoordig nog de moeite om even netjes te laten weten dat een deal niet meer doorgaat. Helaas is dat een veel voorkomend verschijnsel, zal de mentaliteit wel zijn.

    Maar als je 2 topics start op een forum, en alle 10 je berichten staan alleen maar in die 2 topics (over vermoedelijk, misschien, misschien niet gestolen gear), dan is het toch niet zo heel raar dat je zulke reacties krijgt? Wat dat betreft maak je jezelf net zo "verdacht" als degene waar je niets meer van hoort.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Ik ga zelf ook al geruime tijd mee op MP, en krijg ook van alles aangeboden, maar als ik iedereen waar ik niets meer van hoor hier moet gaan behandelen, omdat zijn/haar spullen dan gelijk verdacht zouden zijn omdat ik niets meer hoor, dan kan ik hier wekelijks wel gaan posten.

    Misschien heeft hij zijn Gibson ondertussen aan iemand anders verkocht? Niet iedereen neemt tegenwoordig nog de moeite om even netjes te laten weten dat een deal niet meer doorgaat. Helaas is dat een veel voorkomend verschijnsel, zal de mentaliteit wel zijn.

    Maar als je 2 topics start op een forum, en alle 10 je berichten staan alleen maar in die 2 topics (over vermoedelijk, misschien, misschien niet gestolen gear), dan is het toch niet zo heel raar dat je zulke reacties krijgt? Wat dat betreft maak je jezelf net zo "verdacht" als degene waar je niets meer van hoort.
    Lees eerst nou een sdie andere berichten die er in dit topic staan, dit is niet iemand die niet meer reageert, zoals reeds gezegd betreft het iemand die weigert zijn gegvens te geven, en een zeer onllogisch verhaal ophangt, als je al een tijdje meedraait (en dan bedoel ik niet reageren op te koop aangeboden spullen, maar ik vraag gitaren te koop) dan schat je dat redelijk in. Bij het andere topic bleek het ook om gestolen spullen te gaan, de eigenaar heeft zich reeds gemeld. En als ik gestolen spulllen wil verkopen dan zal ik ze toch niet gaan adverteren onder het onderwerp gestolen op een gitaarforum hè, wat schiet je daar nu mee op als dief of heler. Denk eens logisch na.
    Dat ik niet post in forums is meer dat het meestal uitloopt op dit soort oeverloos gezever.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Iemand die de moeite neemt om niet zomaar een 'heler' te worden kan ik alleen maar prijzen, chapeau.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kassie Bekijk bericht
    Iemand die de moeite neemt om niet zomaar een 'heler' te worden kan ik alleen maar prijzen, chapeau.
    ??????????????????????????????????????????

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lee Bekijk bericht
    ??????????????????????????????????????????
    Volgens mij was dat als compliment aan jou bedoeld
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Volgens mij was dat als compliment aan jou bedoeld
    Oh ja,ik zie het, sorry Kassie.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lee Bekijk bericht
    Lees eerst nou een sdie andere berichten die er in dit topic staan, dit is niet iemand die niet meer reageert, zoals reeds gezegd betreft het iemand die weigert zijn gegvens te geven, en een zeer onllogisch verhaal ophangt.
    In dat geval vermoed ik eerder dat iemand jou probeert op te lichten door wél geld te incasseren, maar niet verzenden. Misschien heeft die persoon die gitaar niet eens, en is de foto van het net geplukt. Ook dat is een nadelige bijkomstigheid van het handelen op verkoopsites.
    Want denk nou zelf ook eens logisch na. Wat zou iemand er aan hebben om iets aan te bieden, maar zijn adres niet te geven, zodat je het nooit op kan halen.

    Misschien moet je ook iets minder "geheimzinnig" zijn in je openings posts. Dat je geen namen en serienummers post, prima. Ook zeker niet doen, je zou iemand in een kwaad daglicht kunnen zetten die helemaal geen foute bedoelingen heeft.
    Maar zet er bv in dat het om een reactie gaat op een gezocht adv. van jou. Zet er bij dat de persoon in kwestie wél wil verzenden, maar dat hij niet wil dat je het af komt halen. Iets meer info in de eerste post zou geen kwaad kunnen, waarschijlijk zijn er meer mensen die het verhaal dan herkennen. (art. 419? oplichting)
    Zoals ik de openings post nu lees, had het net zo goed iemand kunnen zijn, die jou op straat heeft aangeproken en de hele zooi vanuit zijn kofferbak heeft aangeboden. Tja, dan zou ik het ook verdacht vinden.


    Als ik iets koop (of aangeboden krijg) is dat het eerste wat ik vraag, of ik het kan komen halen. Is ophalen niet mogelijk, is het einde verhaal, géén interesse meer. Dat gaat dan waarschijnlijk over oplichting, en het enige wat uiteindelijk gestolen gaat worden zijn je eigen centen.

    Dat de eigenaar van de vorige spullen zich heeft gemeld is mooi, misschien is een up-date in dat topic dan ook wel op zijn plaats.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Persoonlijk vind ik het wel goed dat het een en ander wordt aangegeven van mogelijke diefstal, fraude e.d.
    You never know.
    En..............niet geschoten is altijd mis, dus in dit soort "zaken" lijkt het mij persoonlijk ook een goed initiatief al hoeft het niet altijd zo te zijn.
    Al is het maar dat iedereen weer eens wakker geschud word en opnieuw alert wordt of blijft hoe makkelijk men via internet misleid kan worden met vervolgens een nare nasmaak voor de benadeelde.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top