Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38
  1. #1

    Standaard Verdachte (gestolen?) Gibson Les Paul Custom sunburst met chainsaw case aangeboden.

    25-09-2012 kreeg ik een Gibson Les Paul Custom sunburst met een kunststof chainsaw koffer (eind 70er en 80er jaren) aangeboden. De aanbieder had een vaag verhaal, haast om er van af te komen, heeft wel fotos gestuurd, waar ook nog op te zien was: een Crate versterker en een akoestische gitaar met case (niet aangeboden) en degene die de fotos heeft genomen. Misschien is het spul gestolen, misschien niet, ik kwam nog niks tegen op dit forum. Heb dus wel wat fotos gekregen en enkele email adressen en tel nr. Is iemand wat kwijt of bestolen, neem dan even contact op via pm of direct. Wellicht kan ik je wat verder helpen met de zoektocht.
    Guitars & amps.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Zit je soms in het criminele circuit? Je hebt nu 2x een topic geopend, en 2 keer gaat het over verdachte spullen die je aangeboden krijgt. Misschien je "vriendenkring" wat uitdunnen

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Voordat je roept dat het om gestolen spullen gaat, graag meer info, wat voor 'vaag' verhaal was het dan ? Serienummers, namen en emailadressen ? . Dit komt op mij over als een uit de lucht gegrepen verhaal. En bovendien, als je denkt dat het zaakje niet kosher is, doe aangifte ofzo ? Zou ik tenminste doen, dan het op een forum gooien.

  4. #4

    Standaard

    Verstandig, even testen hoe heet de handel momenteel nog is.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  5. #5

    Standaard

    Wat zijn dit nu voor onzinnige en rare insinuaties. Ik sta op marktplaats en dus krijg ik veel aangeboden, waaronder ook verdachte spullen. Voor de goede orde: het andere topic heeft al tot resultaat geleid en er loopt een zaak, Blijkt dus goed te werken zo'n oproep.
    Ik noem xpress geen naam en toenaam om niemand onterecht te beschuldigen en aangifte kun je niet doen als het niet zeker is of het gestolen is en je niet voldoende gegevens van de aanbieder hebt. Ik krijg enkele aanbiedingen per dag en als iemand een niet kloppend verhaal heeft, geen adres wil achterlaten en ineens niet meer reageert als ik hem vraag om gegevens, dan is dat verdacht. Echter ik ben niet verdacht en volkomen te goeder trouw, dus de rare insinuaties kunnen achterwege blijven.
    Laatst gewijzigd door lee; 26 september 2012 om 16:22

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Verstandig, even testen hoe heet de handel momenteel nog is.
    Waar slaat dit nu op????????????

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lee Bekijk bericht
    Wat zijn dit nu voor onzinnige en rare insinuaties. Ik sta op marktplaats en dus krijg ik veel aangeboden, waaronder ook verdachte spullen. Voor de goede orde: het andere topic heeft al tot resultaat geleid en er loopt een zaak, Blijkt dus goed te werken zo'n oproep.
    Ik noem xpress geen naam en toenaam om niemand onterecht te beschuldigen en aangifte kun je niet doen als het niet zeker is of het gestolen is en je niet voldoende gegevens van de aanbieder hebt. Ik krijg enkele aanbiedingen per dag en als iemand een niet kloppend verhaal heeft, geen adres wil achterlaten en ineens niet meer reageert als ik hem vraag om gegevens, dan is dat verdacht. Echter ik ben niet verdacht en volkomen te goeder trouw, dus de rare insinuaties kunnen achterwege blijven.
    Als diegene niet reageert op je vragen dan mag je ervan uitgaan dat het niet zuivere koffie is. Dan zoek je toch een andere partij om zaken mee te doen ? Ik zou dan niet zo gauw aangifte doen of dit op een forum knallen. Als ik al binnen 1 week geen reactie van iemand krijg ga ik sowieso niet met diegene, toch een kwestie van aanvoelen, toch ?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Als diegene niet reageert op je vragen dan mag je ervan uitgaan dat het niet zuivere koffie is. Dan zoek je toch een andere partij om zaken mee te doen ? Ik zou dan niet zo gauw aangifte doen of dit op een forum knallen. Als ik al binnen 1 week geen reactie van iemand krijg ga ik sowieso niet met diegene, toch een kwestie van aanvoelen, toch ?
    Dat je geen zaken doet als het verdacht is, spreekt voor zich. Er loopt echter iemand rond die wellicht bestolen is, en misschien graag zijn gitaar terug wil. Ik geloof dat dit forum bedoeld is om een bijdrage te leveren aan het terugvinden van gestolen spullen. Dat doe ik hierbij zonder iemand in een kwaad daglicht te stellen of wat dan ook, in ruil daarvoor word ik nota bene zowat zelf beschuldigd. En nogmaals, het werkt, dat blijkt uit het andere gestarte topic

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lee Bekijk bericht
    Dat je geen zaken doet als het verdacht is, spreekt voor zich. Er loopt echter iemand rond die wellicht bestolen is, en misschien graag zijn gitaar terug wil. Ik geloof dat dit forum bedoeld is om een bijdrage te leveren aan het terugvinden van gestolen spullen. Dat doe ik hierbij zonder iemand in een kwaad daglicht te stellen of wat dan ook, in ruil daarvoor word ik nota bene zowat zelf beschuldigd. En nogmaals, het werkt, dat blijkt uit het andere gestarte topic
    Ben het met je eens, lovenswaardig wat je doet en het is juist goed dat je vaag blijft, gedupeerden zullen ongetwijfeld zelf de zaak herkennen zonder dat je zo inderdaad iemand onterecht beschuldigd.

    Aan de andere kant kun je de forum-leden een gezond wantrouwen ook niet misgunnen bij iemand met zeer weinig posts en die dan ook nog eens over hetzelfde gaan....

    Maar misschien moeten we elkaar - ondanks gezond wantrouwen - wat vaker het voordeel van de twijfel gunnen?

    Zo, swami heeft gesproken
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    +1
    Ik zie niks verkeerds in dit initiatief.
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top