Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2010
    Locatie
    Spijk (GR)
    Berichten
    123

    Standaard Boost/Feedbacker van Boss

    Laatst heb ik de Boost/Feedbacker van Boss gekocht.
    Op zich ben ik heel tevreden over dit pedaal alleen zit ik met het volgende probleem.
    Ik heb hem gekocht om zijn feedback functie die ik heel behoorlijk vind, alleen werkt die feedback functie alleen als ik hem voor de het distortion pedaal zet. Nu wil ik ook de boost gebruiken en ja, julie raden het al die werkt niet echt voor mijn distortion pedaal, wel meer gain maar nauwelijks volume verhoging.
    Zet ik hem nu achter mijn distortion pedaal dan werkt de boost goed alleen werkt de feedback niet
    Dit pedaal heeft dus twee functies die niet alle twee te gebruiken zijn, of zie ik iets niet goed??

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Ten eerste: volume toevoegen vóór gain geeft je dus alleen maar meer gain. Dus plaats hem achter je ander pedaal. Wel raar opzich dat daar die feedback functie niet werkt. Ik weet niet helemaal hoe die werkt bij dit pedaal. Ik dacht dat het een kwestie van indrukken en vasthouden was. Misschien je amp wat harder zetten? Of probeer eens wat meer gain op het pedaal zelf?
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2010
    Locatie
    Spijk (GR)
    Berichten
    123

    Standaard

    Het is inderdaad een kwestie van indrukken en vasthouden, ik zal nog het een en ander proberen.

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Met dat 'vasthouden' schakel je een feedback loopje in als het goed is, dus als het dan alleen werkt als je nog een extern pedaal aan hebt staan, heb je waarschijnlijk te weinig gain op de Feedbacker ingesteld om daadwerkelijk in feedback te raken.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top