Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29

Discussie: Welke power supply

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard Welke power supply

    Nu ik mijn Boss BCB de deur uit doe en voor een pedaltrain ga, heb ik een nieuwe power supply nodig. Op het moment slingeren er nog verschillende adapters rond waar ik mij toch steeds meer aan irriteer.

    Ik ben zelf een volkomen leek op het elektrische gebied dus hier de lijst pedalen die ik wil aansluiten (het liefst dus op een enkele power supply):

    Sonic Research Strobe Tuner (9V)
    Vox Time Machine (9V)
    Morpeus Droptune (12V)
    MXR Flanger (18V)

    Ik hoor graag de suggesties!
    Gibson, what else...?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Tja, ik blijf toch altijd bij de Burkey Flatliner SIX supplies. Regelbare voltage op elke geïsoleerde output, van 9V, naar 12V, 15 en 18V. Ik weet alleen niet of die Morpheus wat meer mA vangt. Zo ja, dan kun je gewoon een Y-cable mA doubler kabeltje pakken en dan op 2 aansluitingen plaatsen.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    TIk weet alleen niet of die Morpheus wat meer mA vangt. Zo ja, dan kun je gewoon een Y-cable mA doubler kabeltje pakken en dan op 2 aansluitingen plaatsen.
    500 mA staat er op.
    Gibson, what else...?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard