Ik bied gitaarlessen voor de jonge/oudere beginner die gewoon praktisch wilt leren gitaar spelen! Geen/weinig theoretische geneuzel en gewoon de muziek leren die je interesseert en motiveert: dus niet beginnen met 'Vader Jacob' en nootjes spelen maar bijvoorbeeld lekker rocken op de Ramones! Je krijgt les van een jonge creatieve rock-muzikant die nog erg actief is met zijn band en het schrijven van muziek!

Zowel elektrische als akoestische lessen zijn mogelijk, €10 p/uur per persoon.

Wat heb je nodig:
Eigen instrumenten (moet je nog instrumenten of toebehoren kopen dan kan ik je daar binnen je budget ook mee helpen!).
- Een indicatie van welke muziekstijlen jouw interesseren.
- Gevoel en motivatie!
- Vervoer: ik geef de lessen thuis.

Wat kun je verwachten:
- Een flexibele, geduldige en laagdrempelige sfeer.
- Les en advies van een actieve en creatieve rock-muzikant.
- Praktijk gerichte lessen waarin ik jouw muzieksmaak probeer te volgen.
- Geen/weinig theorie. Ik wil je vooral praktische 'huiswerk' meegeven.
Als beginner niet meteen beginnen met solo's, daar kunnen we naartoe werken wanneer het niveau goed genoeg is!
- Ondersteuning voor je muzikale ontwikkeling.
- Ik probeer je te inspireren door je ook kennis te laten maken met andere muziekstijlen/bands.
Een warme kop thee. ;-)

Klinkt dit voor jou als muziek in de oren neem dan vooral contact met me op!

TEL: 06 484 63 406
MAIL: hezz05@gmail.com
YOUTUBE: http://www.youtube.com/user/hezzart



Even over mijzelf:
Mijn naam is Hessel Folkertsma en woon sinds 2000 in Maastricht. Muziek en beeldende kunsten zijn mijn passies. Al sinds 2006 speel ik met veel toewijding gitaar, ik begon akoestisch maar heb al na een jaar de overstap gemaakt naar het elektrische werk. Ook ik begon met praktijk gerichte lessen en ben mede daarom als een speer vooruit gegaan!

Sinds 2010 ben ik actief bezig in het spelen in mijn eigen band: de 'Funeral Singers'. Wij hebben op het festival Bruis 2011 toen onze intrede gemaakt en sindsdien ook een aantal optredens gedaan in bijvoorbeeld de Muziekgieterij (Maastricht Plays Nirvana, voorprogramma Birth of Joy). We hebben altijd nieuwe ideeën en schrijven om de haverklap nieuwe muziek.

Je krijgt bij mij dus les van iemand die nog heel actief bezig is in het band-circuit! Uiteraard ben je altijd welkom ook buiten de lessen een kijkje te nemen achter de schermen, waaruit je nog meer kan leren van hoe een band werkt. Via mij zou je ook zomaar in contact kunnen komen met andere prominente bands in Maastricht!