Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard 9V total 0,5A vraag over aansluiten daisy chain

    Hoi, ik heb een Glab GSC2 loop/switcher. Er zitten 2 groepjes van 3 uitgangen op de G lab.
    Boven elke groep (dus 3 uitgangen) staat "9V total 0,5A" vermeld. Via deze uitgangen kan ik totaal 6 pedalen van stroom voorzien via 6 losse kabeltjes.

    Schematisch:

    9V total 0,5A 9V total 0,5A
    000 000

    0= 1 x 9 V uitgang

    Mijn vraag is of ik op 1 9V uitgang een daisychain van Visual Sound kan aansluiten om bijv. 8 pedalen van stroom te voorzien zonder problemen? Of het is beter om de 6 uitgangen van de Glab te benutten en voor de 2 extra pedalen een 9V kabel te splitten? Bestaat er zo'n Y splitter/verloopstukje?

    Groet Carlos
    Laatst gewijzigd door Carlos; 12 september 2012 om 18:23

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    waarom beschrijven ze dat zo dom?

    google zegt:
    six 9V DC outputs supplying effects (in two separated sections, 500mA each),

    daar haal ik uit, per 3 mag je niet boven de 0,5A gaan.
    splitter of daisy.. geen punt, zolang er maar niet meer dan 0,5A ofwel 500mA uit die groep van 3 getrokken wordt.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    waarom beschrijven ze dat zo dom?

    google zegt:
    six 9V DC outputs supplying effects (in two separated sections, 500mA each),

    daar haal ik uit, per 3 mag je niet boven de 0,5A gaan.
    splitter of daisy.. geen punt, zolang er maar niet meer dan 0,5A ofwel 500mA uit die groep van 3 getrokken wordt.
    Hoi Bass,

    Dank voor de info! Weet je toevallig ook hoeveel 1 pedaaltje gemiddeld aan mA trekt en ben je op de hoogte waar je een splitter kan kopen? Ik kom via google niet echt verder.
    De pedaaltjes op mijn pedalboard zijn: een ibanez chorus, tubescreamer, mercurybox, exh analog delay, mxr phaser, dunlop wah en een polytune mini tuner.

    Dank en mvg Carlos

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    dat kan nogal verschil maken maar met een beetje mazzel staat het er onderop.
    of op doosje/manual en anders google

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top