Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvromans Bekijk bericht
    Ik volg het niet. Dit is toch een geheel ander soort apparaat dan de Lehle waar je eerder aan refereerde?
    Onmogelijk, ik heb niets van lehle te koop...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #22

    Standaard

    Zou je voor de Tanglewood geen apart akoestisch multi-effect kunnen kopen, bv. de Zoom A2.1u: dan kun je toch dezelfde effecten gebruiken als in de ME-25 en dit signaal ook een maximale boost geven; het signaal van de elektrische gitaren verzwak je dan m.b.v. de ME-25. D.m.v. 2 aparte multi-effecten kun je de signalen dus onafhankelijk van elkaar bewerken.
    Of wil je slechts 1 ingang van het mengpaneel voor alledrie de gitaren gebruiken?

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk bericht
    Zou je voor de Tanglewood geen apart akoestisch multi-effect kunnen kopen, bv. de Zoom A2.1u: dan kun je toch dezelfde effecten gebruiken als in de ME-25 en dit signaal ook een maximale boost geven; het signaal van de elektrische gitaren verzwak je dan m.b.v. de ME-25. D.m.v. 2 aparte multi-effecten kun je de signalen dus onafhankelijk van elkaar bewerken.
    Dat zou een optie kunnen zijn, maar:
    Of wil je slechts 1 ingang van het mengpaneel voor alledrie de gitaren gebruiken?
    Precies...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Boss KM-04 Micro Mixer. +22dB
    Wel goed zoeken.......

    Maar eigenlijk moet elke micro mixer (met voldoende gain) dat kunnen doen.

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvromans Bekijk bericht
    Ik zie niet hoe die een volume-boost zou kunnen geven aan een van de gitaren. Het signaal wordt ongewijzigd geschakeld.
    Die geeft geen/amper een volumeboost. Maar als je de andere twee gitaren dempt, klinken ze even luid en kan je je volgende schakel in de keten luider zetten om meer vermogen in het algemeen te hebben. (mengpaneel, versterker, boost, whatever...)

    Het was trouwens ik die refereerde naar de lehle
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  6. #26

    Standaard

    Ik heb het probleem besproken met de zaak waar ik de gitaar+element heb gekocht. In overleg hebben we toen het NEO-D element vervangen door een single coil Rare Earth (een actief element, ook van Fishman). Dit element geeft eveneens een prachtige klank en levert een outputsignaal dat ongeveeer net zo is als van de andere gitaren.
    Ik hoefde enkel de meerprijs van het nieuwe element t.o.v. het oude element te betalen. Goede service!

    Jullie allemaal bedankt voor het meedenken. Ik heb er in elk geval wat leuke ideetjes voor de toekomst aan overgehouden.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Dat is goed nieuws ! Blij dat je een oplossing hebt !
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  8. #28

    Standaard

    Je kan toch met de Boss ME-25 60 presets maken? Doe je voor die ene gitaar het volume wat hoger bij de preset.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top