Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard Fulltone Fulldrive 2 voor VOX-AC30 C2

    Ik heb een VOX-AC30 C2. Nou ben ik opzoek naar een goed overdrive/distortion pedaal en ben ik terecht gekomen bij de Fulltone Fulldrive 2. Ik lees hier veel goede dingen over en ook dat 'ie goed past bij de VOX-AC30. Heeft een van jullie er misschien ervaring mee? Of een andere aanrader voor een VOX?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Ik had hem een tijdje terug op m'n toenmalige AC15 en heb hem snel weer weggedaan. Vond het niet echt lekker klinken, maar er zijn er genoeg die mijn mening hierin niet delen . Tegenwoordig heb ik een fulltone OCD (voor high gain) en een Mad Professor sweet honey overdrive (voor low gain) voor mijn AC30 hangen en dat klinkt lekker!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Wat voor gitaar heb je en welk soort geluid wil je mwt de Fulldrive bereiken?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #4

    Standaard

    Ik heb een fender telecaster met humbuckers, en een fender stratocaster. Ik wil graag n lekker dik en vol geluid. Richting de Foo Fighters sound :P

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Moet met die Tele zeker lukken. Fulldrive staat momenteel ook op Chifflet zn plank dacht ik. Vroeger had ie er ook een Menatone Red Snapper. Kan je ook eens checken

  6. #6

    Standaard

    Ja ik had 'm inderdaad bij de gearlist van Chris Shifflet gezien haha! Ik zal die dan ook 'ns checken ja

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Eeehhhh.... Foo Fighters geluid met een fulltone? Dacht t niet...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ja, toch wel. Het Foo Fighters geluid bestaat tegenwoordig uit drie gitaristen en dat van Chris Shiflett is er maar een deeltje van. Echt veel gain gebruikt die man niet hoor.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    De fulldrive vind ik een uitstekend pedaal en op een VOX ook n uitstekende partner. Maar: beschouw het als een 1 kanaals pedaaltje dat heel veelzijdig instelbaar is.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    De fulldrive vind ik een uitstekend pedaal en op een VOX ook n uitstekende partner. Maar: beschouw het als een 1 kanaals pedaaltje dat heel veelzijdig instelbaar is.
    En wat bedoel je daar precies mee? :P

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top