Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2003
    Locatie
    Ede
    Berichten
    150

    Standaard bc rich NJ Warlock via music123.com

    Zoals een paar van jullie weten ben ik (nog steeds) op zoek naar een bc rich NJ warlock gitaar. Nu heb ik op www.music123.com dez egezien met een huge discount!
    hier:
    http://www.music123.com/item/?itemno=23801
    en dan Black #26613 of Black #23801
    Hij is wel "closeout" dus maakt dit wat uit? zn zij ngestopt door bc rich, zij nze dan oo kslechter? want als ik m zo koop, met tas en 85 dollar verzendkosten, is hij nog steeds goedkoper (!!!!!) bijna honder euro zelfs dan wanneer i kallne een neiuwe gitaar koop in nederland! (is namleijk 630 euro en dit 520 ofzo)... raden jullie me dit ten strengste af, of aan, want ik durf t eignelijk niet zo snel te bestellen, als ik niet zeker weet dat ik wel een goeie NJ krijg...
    Sorry kids, I'm not for sale...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Heb je de invoerkosten en belasting erbij geteld?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2003
    Locatie
    Ede
    Berichten
    150

    Standaard

    hmmm... je kon het laten berekenen, en toen ik die tas erbij deed was het ineens 20 dollar meer, dus ik GOK dat die invoerrechte ner dan ook bij zitten... maar dat is wel ene geoeie vraga ja, maybe voor iemand hier die ooit iets bij music123 gekocht heeft...
    Sorry kids, I'm not for sale...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2003
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.527

    Standaard

    de prijs van de invoerrechten zit niet bij die van de prijs van de verkoper, reken op zon 20% extra....

    ik raad je hem dan dus aan em gewoon in nederland te kopen, ookal is hij in amerika toch nog 50 euro goedkoper met invoerechten enzo, als je hem in nederland koopt kun je hem ten eerste voordat je hem koopt uitrpoberen zodat je geen rot exemplaar krijgt en bovendien, als er ooit iets aan kapotgaat of iets dergelijks, kun je gewoon naar de winkel teruggan, is beetje lastig als de winkel in amerika zit...

    voor goedkope gitaren loont het sowieso meestal niet om hem over te laten komen uit de VS

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2003
    Locatie
    Ede
    Berichten
    150

    Standaard

    maar met >500 + 20 procent kom i knog steeds onder de 630 van mij winkel waar i khem NIET kan bespelen ,maar hem moet bestellen...
    Sorry kids, I'm not for sale...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    t is niet echt slim om n gitaar die je overal in Nederland kan kopen uit de USA laten komen.....koop dan n USA ofzo..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2003
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Retinite
    maar met >500 + 20 procent kom i knog steeds onder de 630 van mij winkel waar i khem NIET kan bespelen ,maar hem moet bestellen...
    dan zoek je een winkel in NL waar ze em wel hebben, er is vast wel ergens in NL een winkel waar ze dat ding hebben hangen...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2003
    Locatie
    Ede
    Berichten
    150

    Standaard

    ja baas :razz: in amesfoort (kees dee) zouden ze bcrich gitaars hebben, maar k kon niet te weten kome of ze dara ook NJ serie gitaren hadden....
    Sorry kids, I'm not for sale...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2003
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.527

    Standaard

    er bestaat zoiets als een telefoon???

    033 - 465 53 55

    is het nummer
    let op: maandag en donderdag gesloten

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2003
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.527

    Standaard

    http://www.netzmarkt.de/thomann/thoi..._prodinfo.html

    568,-

    dit is mischien wel een goede compromis??? verzendkosten zijn 8 euro, en hierover hoef je niets van invoerrechten of wat dan ook te betalen want het is binnen de eu, en alsie kapot is, is terugsturen ook makkelijker. alsie op voorraad is isie binnen 5 dagen binnen. Je kunt zelfs au embours betalen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top