Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    355

    Standaard

    Kleine update.

    Ik ben begonnen met het kaal maken van de body:





  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    355

    Standaard

    Zoals uit een ander topic al bleek heb ik ondertussen weer wat gedaan aan mijn V. Ik heb een stuk uitgefreesd en een blok hout ingelijmd. Ondertussen heb ik de nodige aanpassingen gedaan om de brug en de brugpickup te plaatsen. De pickupcavity is een stukje verplaatst. Onderstaand de resultaten. Afgezien van een heel klein freesfoutje en een reparatie die nog uitgevoerd moet worden ziet het er allemaal al heel aardig uit.






  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    355

    Standaard

    Vandaag even bezig geweest met snaren plaatsen en intoneren. Dat is nog niet zo makkelijk met de Floyd rose vergeleken met al het andere wat er op de markt is :-) Het is niet eens zo zeer moeilijk alswel heel veel gedoe. Uiteindelijk is het gelukt en blijkt de brug op precies de goede plek te zitten.

    De studs staan nu zeker een 1/2 inch verder naar de neck en ongeveer een mm of verder dan de fout geplaatste studs.

    Zodra ik weer tijd heb ga ik verder met de laatste kleine cosmetische reparaties en dan kan de lak er op.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Locatie
    Aalten (GLD)
    Berichten
    241

    Standaard

    Leuke thread dit. Vind dit een van de weinige mooie modellen onder de V gitaren! Wat voor kleur gaat het worden?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    355

    Standaard

    Ik heb werkelijk geen idee welke kleur er op moet komen. Blanke lak gaat helaas niet lukken aangezien er een aantal cosmetische foutjes/beschadigingen zijn.

    Suggesties zijn welkom

    Of ik er wat mee doe moet natuurlijk nog blijken :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top