Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gilmour-strat Bekijk bericht
    Done:

    Hi,

    I own a Mesa Triaxis and since yesterday it is broken.
    I turned the unit on, and several leds (preset/program channel / Gain) were not working.
    After seveal minutes, all the other working leds went down and the one which is still working is the Dynamic voice.
    Another problem is that all the buttons, are not working, I can press them but nothing happens..

    Can you tell me what is wrong with my Triaxis and how this could happen?
    And the big guestion is: What will it cost to fix these problems?


    Regards

    Joris van Beers
    Die man is waarschijnlijk helderziende, kan vanachter zijn pc/mac het probleem constateren en troubleshooten, zonder iets te meten. Alsook direct meteen parts en werkuren tot op de minuut inschatten ? Zo iemand wil ik ook in dienst ;-)

    alle gekheid op een stokje, meten is weten, go to the doctor !
    succes,
    Freeqi Audio Design
    www.freeqi.be
    www.highschoolamps.com

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freeqi Bekijk bericht
    Die man is waarschijnlijk helderziende, kan vanachter zijn pc/mac het probleem constateren en troubleshooten, zonder iets te meten. Alsook direct meteen parts en werkuren tot op de minuut inschatten ? Zo iemand wil ik ook in dienst ;-)

    alle gekheid op een stokje, meten is weten, go to the doctor !
    Wat een gemekker zeg, waarschijnlijk heeft Mesa Boogie dit soort zaken eerder aan de orde gehad, dus zo een rare vraag is dat niet van mij.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gilmour-strat Bekijk bericht
    Wat een gemekker zeg, waarschijnlijk heeft Mesa Boogie dit soort zaken eerder aan de orde gehad, dus zo een rare vraag is dat niet van mij.
    Nee ... zo maak je wel vrienden hier


    ik zou zeggen: overdwars anaal inbrengen en zoek het lekker zelf uit .





  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK Bekijk bericht
    Nee ... zo maak je wel vrienden hier


    ik zou zeggen: overdwars anaal inbrengen en zoek het lekker zelf uit .
    Jouw opmerking slaat totaal nergens op!

  5. #15

    Standaard

    sorry, maar zo'n mail naar boogie werkt als een rode lap op een stier als je dagelijks repairs doet ... collega reparateurs snappen wel wat ik bedoel ...

    klanten die vragen hoeveel het is terwijl het toestel nog thuis staat en je niets kan meten/vaststellen/... klanten die al weten 'wat het is' van 'op het internet' etc. Word je gewoon gek van. Stel jezelf eens voor aan de andere kant van de mail bij Boogie ? Als iedereen die een defecte boogie heeft zo begint te mailen ... moeten ze een leger techs aan een computer zetten die niets anders kunnen dan uiteindelijk zeggen: "go to the doctor" ? Pure verspilling. Bij nieuwe toestellen heb je soms steeds dezelfde terugkerende fouten en kan hij misschien helpen maar je ziet toch ook aan de aard van de symptomen dat dit niet enkel een buisje of zekeringetje is ?

    Gewoon naar D.H. gaan en daar een koffietje drinken zou ik zeggen ... weet je ineens hoe de vork aan de steel zit en geen gegok.
    succes,
    Freeqi Audio Design
    www.freeqi.be
    www.highschoolamps.com

  6. #16

    Standaard

    touchy touchy heren ! Je zou zeggen dat we nog een beetje bevangen zijn door de hitte, maar zullen we het toch beschaafd houden qua taalgebruik svp?

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top