Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard (Verdachte?) Aangeboden spullen van gitaren en bassen t/m effecten en versterkers

    Zondag 12-08-2012 kreeg ik diverse bassen en gitaren, een gitaarcombo, eindversterker, multi fx board gitaar en een fx board bas een 19" fx rackje met gitaarspul en nog zo wat aangeboden: Ibanez, Marshall, Zoom Line6 enz. De aanbieder had een vaag verhaal, enorme haast om er van af te komen, maar wilde geen tel. nummer geven, misschien is het spul gestolen, misschien niet, ik kwam nog niks tegen op dit forum. Heb wel een stapel fotos gekregen en een email adres. Is iemand wat kwijt of bestolen, neem dan even contact op via pm of direct. Wellicht kan ik je wat verder helpen met de zoektocht.
    Guitars & amps.
    Laatst gewijzigd door lee; 12 augustus 2012 om 18:51

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    misschien handig, voor de google zoekresultaten, om hier te vermelden om welke gitaren het gaat? Moxcht er iemand zijn waar dit van gestolen is, is de kans groot dat google hem/haar hier naartoe brengt.

    Welke omgeving kom je vandaan. Zeker als je de complete lijst kan plaatsen is de kans nog groter dat iemand zich bij jou meldt indien de waar gestolen is.

  3. #3

    Standaard

    Ik plaats xpres niet alle gegevens, ik weet niet zeker of het gestolen is en ik wil niemand valselijk beschuldigen. Degene die zijn spullen kwijt is, herkent het zo ook wel. De spullen werden me aangeboden als reactie op mijn ad op marktplaats. De aanbieder kwam niet uit de buurt.

  4. #4

    Standaard

    Het is goed bedoeld, maar dit heeft geen zin. Hoeveel denk je dat er van muzikanten gestolen wordt? Dat zijn altijd het soort apparaten die jij noemt, wil je dat iedereen jou gaat benaderen met de vraag "misschien zit er wel iets van mij tussen"?

    Maar het zou ook best kunnen dat die gast de spullen helemaal niet heeft en jou juist op wil lichten.

  5. #5

    Standaard

    Nogmaals ik ga geen lijst plaatsen,en ook de fotos (nog) niet ik weet niet zeker of het gestolen is en dan komt iemand zijn eigen spullen tegen als gestolen. Natuurlijk heeft dit wel zin: als iemand recent dit soort spullen kwijt is geraakt, dan herkent ie de omschrijving, ik zou het aan deze omschrijving in ieder geval herkennen. Te zien aan de apparatuur is het in één keer gedaan, de spullen horen gedeeltelijk bij elkaar. En als iemand je gestolen spul probeert te verkopen dan probeert ie je altijd op te lichten, ja. Die spullen die had ie dat weet ik zeker.

  6. #6

    Standaard

    Nou, ik ben het met de anderen eens: dit is te algemeen.
    Ongetwijfeld goed bedoeld van je, maar hier kan niemand wat mee. Of je moet er geen problemen mee hebben dat je een paar honderd mails krijgt.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  7. #7

    Standaard

    We gaan het merken.

  8. #8

    Standaard

    Lee, ik heb je een pm gestuurd.

  9. #9

    Standaard

    pleend, ik heb gereageerd op je pm

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2006
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    637

    Standaard

    ik heb 't idee dat pleeeend de eigenaar van dat spul hoort te zijn. Hoe is 't afgelopen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top