Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard Studio version "Thrill Is Gone" (inzending Herman Brood Academie)

    Ietsjes anders dan origineel. Tempo, sfeer etc! Lange solo met pieken en dalen! Was mijn inzending voor de Herman Brood Academie. Mocht aan de hand hiervan op auditie komen en ben daarna aangenomen! Te gekke band (PennyLeen) om mee te spelen, allemaal profs die muziek met hart en ziel maken:


  2. #2

    Standaard

    Hi
    Heel fijn dat je bent aangenomen. Van harte gefeliciteerd. Leuke take on het lied. En extra respect voor de bassist, die met alle franje en gereutel stak door blijft gaan. Min of meer.

    Wat ga je precies doen op die academie? Of doen ze daar niet aan differentiatie?

    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard

    Dankjewel! Het is ook echt een fantastische bassist!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.137

    Standaard

    Ik vond het heel erg vet totdat je bij 3:27 begon te kutten met de balans van de speakers. Ik kan daar niet tegen en krijg er echt koppijn van... best jammer, want voor de rest is het een lekker nummer om te luisteren.

    Goeie bassist trouwens. Die dude kan lekker spelen.

  5. #5

    Standaard

    Je speelt lekker. Niet mijn stijl, maar wel goed : -)

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bleak Bekijk bericht
    Ik vond het heel erg vet totdat je bij 3:27 begon te kutten met de balans van de speakers. Ik kan daar niet tegen en krijg er echt koppijn van... best jammer, want voor de rest is het een lekker nummer om te luisteren.

    Goeie bassist trouwens. Die dude kan lekker spelen.
    Zitten erg lekkere stukken bij. Maar wat jij omschrijft als "kutten" met balans van de speakers is niet meer als dat hij z'n wahwah aanzet. Dat je dan een volume boost krijgt, daar kan Mathijs niet echt veel aan doen. Ik vind het in ieder geval niet storend.
    Anyway Mathijs: goed gespeeld!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.137

    Standaard

    Op mijn koptelefoon werkt het niet. Zal morgen eens andere speakers proberen. Misschien ligt het daar wel aan.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.529

    Standaard

    Goed gespeeld, goeie sound. Ik mis alleen een idee of iets raars wat je niet verwacht. Het gaat nu maar door en door maar toch gaat het nergens naar toe.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard

    Tnx! Lees dit eigenlijk behoorlijk laat hahaha! Ik kan dat begrijpen Pepe! Het is natuurlijk een standaard bluesje wat we net een iets andere vibe hebben gegeven als het origineel. Ik heb ook niets onverwachts tijdens mijn solo's gedaan etc. maar dit was meer om echt deze pure, kale kant te laten horen. Ik heb ook wat eigen, gecompliceerdere stukken ingestuurd bij auditie, niet op YT.

  10. #10

    Standaard

    Hi Ts
    Ik snap dat het geen vereiste is, maar ik mis vaker de nieuwsgierigheid van topic starters die controleren wat voor een turmoil/turbulentie zij hebben aangericht.

    Het heeft mij zeker in een aantal gevallen ervan weerhouden om een reactie te geven.

    Als er niet wordt teruggekoppeld door de TS, heeft input van onze kant geen enkele zin. Het gaat er (bijvoorbeeld anders dan bij de Voice of Hollent) niet om om gelijk te krijgen, maar om de TS te prikkelen eens op een iets andere manier over zijn/haar eigen muziek na te denken.

    Dan is het echt leuk als je hoort wat er met de suggesties is gedaan. Een soort van hoor en wederhoor, maar dan zonder juridische rimram.

    Van mijn kant staat het er niet letterlijk, maar de bedoeling was natuurlijk: De bssist is top, maar:
    - Wat is JOUW talent
    - wat wil je ermee doen
    - wanneer wil je dat doel bereiken
    - ga je dat in je eentje redden
    - heb je daarbij hulp nodig
    - aan wie ga je die vragen

    - etc
    - etc
    enzovoorts.

    Ik vond het dus knap dat de bassist overeind bleef in dat geweld. De rest vond ik wat zouteloos.

    Misschien dat ie nu direct genoeg is?
    Mij boeit het niet hoor. Ik ben senang. Maar mij ergert het eerlijk gezegd dat je behoorlijk wat mensen mobiliseert en niet eens de moeite neemt om er op te reageren.

    Ik vind het dan niet zo chique maandenlang niks te laten horen.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top