Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Western voor 49 euro, leuke gitaar?

    Op de website Hjmusic.nl word een Pasadena western met cut-away aangeboden voor 49 euro, is deze gitaar het waard om aan te schaffen en er dan een elementje in te laten bouwen? (Of gewoon zo`n plak element erin?) Dat je toch voor niet al te veel geld een leuk gitaartje hebt..
    Of zeggen julie doorsparen en voor 249 een Richwood kopen met ingebouwde B-Band?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wat denk je zelf ? Een eisnijder is goedkoper dan 49 euro en voor openhaard hout heb je voor 49 euro veel meer hout -
    Gekheid, gewoon uitproberen is het niks, doorsparen naar een Richwood of Ibanez Artwood series (die voor het geld echt leuke gitaren maken, ten dele ook massieve houtsoorten). En anders voor je budget iets van het Nederlandse merk Recording King, hoor ik ook goeie verhalen over en zijn ook vaak akoestische gitaren met massieve houtsoorten.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Niet alle goedkope gitaartjes zijn heel slecht.. Ik heb een Squier SA105 voor de meeneem en ik betrap me erop dat ik dat ding vaker pak dan m'n 8x zo dure gitaar, omdat hij zo lekker speelt! Ff andere snaartjes (dikker vooral) een klein afstelbeurtje en dat ding is behoorlijk indrukwekkend. Tuurlijk, hij klinkt niet zo mooi als die andere gitaar, maar voor 58 euri kan ik niet heel erg veel verwachten en toch doettie het boven verwachting!

    Ik heb 'm gekocht nav dit topic!
    Laatst gewijzigd door Rizz; 26 juli 2012 om 18:12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij bedoel je dat Recording King een Amerikaans gitaarmerk is...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top