Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard Axe-Fx meeting in september: interesse?

    Is er interesse in een nieuwe Axe-Fx meeting?

    Net zoals een paar jaar geleden in Nieuwveen, of wellicht centraler in het land (ruimte met PA).

    Ik denk aan een middag op 15, 16, 22, of 23 september.

    Laat je horen, als je serieuze interesse hebt.
    Alexander van Engelen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Of het serieus is weet ik nog niet, maar gezien de laatste ontwikkelen is een Axe-FX voor mij uiteindelijk misschien toch een goede optie. Daar ik het ding überhaupt nog niet gehoord heb en ik toch wel nieuwsgierig ben zet ik mezelf op de lijst.
    Data zijn ok.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    Goed idee, lijkt mij interessant. Data zijn voor mij ook oke.
    N O U K Ξ D


    WWW.NOUKED.COM

  4. #4

    Standaard

    hmm, ik zit door de VR discussie echt enorm te twijfelen of ik toch niet een keer een Axe of pedal pro moet gaan aanschaffen. Mijn gear is al 10x zo goed als mijn spel maar ja, toys voor boys zeg maar, maar ik zou toch wel interesse hebben om als meelezend forum lid een keer zo een ding in volle glorie te willen aanschouwen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    Ik zou ook wel graag een Kemper ernaast willen horen, het verschil zou vooral in de feel moeten zitten en daar is zo'n middag ideaal voor. Of wil je het alleen bij de AxeFX houden Alexander?
    N O U K Ξ D


    WWW.NOUKED.COM

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    We bepalen met z'n allen de agenda, dus ... En ik wil 'm ook wel eens ''live'' horen.

    Ik wil wel voorkomen dat we een shootout krijgen, voor/tegen discussies enz. die het doel van de middag verstoren.
    Want dat loopt momenteel helemaal uit de hand op andere online forums, met scheldkannonades en zo.

    Dus de Axe staat centraal wat mij betreft. Maar fijn als iemand toevallig ook een Kempertje kan meenemen.
    Alexander van Engelen

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick1976 Bekijk bericht
    hmm, ik zit door de VR discussie echt enorm te twijfelen of ik toch niet een keer een Axe of pedal pro moet gaan aanschaffen.
    Ik denk dat je de VR niet moet vergelijken met een Axe-Fx II. Ik heb ze beide en wil ze ook absoluut niet kwijt. Het voornaamste verschil is dat de VR puur als vervanging/verbetering van je analoge pedalen is bedoeld (maar dan digitaal bestuurbaar). Een Kemper valt meer in de Axe-Fx categorie.
    Laatst gewijzigd door tnijland; 24 juli 2012 om 18:26

  8. #8

    Standaard

    De apparaten zijn idd niet vergelijkbaar maar hebben wel allebei een groot ik wil gehalte. Dan wordt het toch kiezen als het budget maar een apparaat toestaat.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #9

    Standaard

    Als ze allebei echt zo goed zijn moet ik misschien maar niet kiezen dan

    Ik besef me na het lezen van het VR topic dat de pedalpro en de axe andere concepten en technieken zijn. Wat de pedalpro is en kan is me redelijk duidelijk. Ik moet hem nog wel eens horen en uitproberen maar het lijkt me zeker een mooi (gas) apparaat en gewoon ook een toevoeging in de gear vanuit kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid. De axe daarintegen lijkt zoveel te kunnen dat ik niet duidelijk heb wat ik nu kan verwachten van dit apparaat als ik er een zou hebben. Dit zou ik dus graag eens wat helderder willen krijgen. En dan hoop ik een keuze te kunnen maken tussen de twee of misschien wel voor gewoon losse pedalen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard

    Ik zou een moord doen om eens eentje uit te kunnen proberen, dus een meeting lijkt me gaaf!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top