Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28
  1. #11

    Standaard

    Haha slecht! Btw is dit dan eigenlijk niet ook gewoon verkapte spam?

    Komop Almar, laat je niet kennen!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #12

    Standaard

    Het bericht neigt inderdaad naar spam. Kostentechnisch is het geen probleem om een cab op mp te scoren, en die later weer te verkopen. Dit is meer bedoelt als publiciteitsstunt. Maar zeg nu zelf: het is toch supervet als de gitarist van Six Feet Under gaat touren met jouw cabinet??

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Hahaha, wat een actie. Mijn band is ooit gevraagd om een voorprogramma te verzorgen voor Six Feet Under. 8 showtjes voor, ik geloof, 6000,- euro. Wat we moesten betalen wel te verstaan... Heel gek dat die tour toen niet is doorgegaan wegens financiële problemen.
    Wij zijn ook ooit gevraagd

    Inderdaad iets van €6000,- en dan ook nog eens eigen vervoer moeten regelen!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPaul1612 Bekijk bericht
    Maar zeg nu zelf: het is toch supervet als de gitarist van Six Feet Under gaat touren met jouw cabinet??
    Als je 15 bent misschien.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Hahaha, wat een actie. Mijn band is ooit gevraagd om een voorprogramma te verzorgen voor Six Feet Under. 8 showtjes voor, ik geloof, 6000,- euro. Wat we moesten betalen wel te verstaan... Heel gek dat die tour toen niet is doorgegaan wegens financiële problemen.
    Goh, in ieder geval een reden om met een grote boog om die band heen te lopen, wat een apengedrag .

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Wij zijn ook ooit gevraagd

    Inderdaad iets van €6000,- en dan ook nog eens eigen vervoer moeten regelen!
    Dan ben je dus letterlijk een "support" act!
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    HLMRmeer
    Berichten
    4.091
    Blog Entries
    243

    Standaard

    Ik vraag me af of de drummer van SixFeetUnder op drummersforum.nl om een kick te leen vraagt.
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Wij zijn ook ooit gevraagd

    Inderdaad iets van €6000,- en dan ook nog eens eigen vervoer moeten regelen!
    Oh, dus jullie hoefden niet eens hun vervoer te regelen. Dat valt dan weer mee
    "Meten is weten, gissen is missen"

  9. #19

    Standaard

    Los van het gedoe rondom het betalen voor een show is het natuurlijk doodnormaal in de metal scene om een of meerdere 4x12's van iemand te lenen, men geeft de voorkeur qua kast aan en dan wordt er gekeken of er iets te regelen valt, per show of voor een tourtje, via een van de andere bands of extern.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Los van het gedoe rondom het betalen voor een show is het natuurlijk doodnormaal in de metal scene om een of meerdere 4x12's van iemand te lenen, men geeft de voorkeur qua kast aan en dan wordt er gekeken of er iets te regelen valt, per show of voor een tourtje, via een van de andere bands of extern.
    Klopt helemaal, maar als een band als SFU op tour gaat en de gitarist ook nog eens goede connecties (al dan niet een endorsement) bij Randall heeft lijkt het wel heel erg veel op "freeloading".

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top