Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 28
  1. #1

    Standaard Help Ola Englund van Six Feet Under aan een cabinet!

    Hallo! Ik doe hier woord voor Ola Englund van de metalband Six Feet under. Voor degene die hem niet kennen: http://www.facebook.com/ola.englund en zijn YT kanaal: http://www.youtube.com/user/fearedse...e=results_main .Hij heeft komende augustus een tour in nederland. Het probleem is dat hij niet al zijn gear mee kon slepen vanuit zweden. Hij vraagt daarom iedere metalhead/gitarist om hem een 4x12 cabinet te lenen voor zijn tour. Hij heeft deze voor 2 weken nodig en doet er ook graag wat voor terug! Het liefst heeft hij een Randal 4x12 cabinet! als iemand een cab heeft staan en hem wil helpen neem dan contact op via zijn facebook pagina!

    Groetjes Jarno

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard

    Gewoon een 4x12 op Marktplaats scoren en aan het eind van de tour weer voor het aankoopbedrag te koop zetten. Hebben we met mijn vorige band ook gedaan, werkt prima.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2009
    Berichten
    1.194

    Standaard

    Ik ken hem van zij yt demo's. Maar wist niet dat hij de gitarist van six feet under was????

    weer wat geleerd

  4. #4

    Standaard

    Ben ik de enige die dit een enorme cheap-ass actie vind? Of laat ik het anders stellen: als Six feet under gratis op mijn feestje komt spelen koop ik hem een 4x12, lijkt me redelijk.

  5. #5
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Ben ik de enige die dit een enorme cheap-ass actie vind? Of laat ik het anders stellen: als Six feet under gratis op mijn feestje komt spelen koop ik hem een 4x12, lijkt me redelijk.
    Nee, hoor. Is vrij normaal dat hij een cabinet wil lenen. Ik vind het wel raar dat hij iet gewoon bij de importeur van Randall waar hij een endorsement heeft gaat. Zo werd er bij ons ook een bass cabinet uitgeleend aan Nathan East. Uiteindelijk hoefde het niet meer, maar goed, vrij normal dus.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    importeur idd. via iets als GN een beetje raar.
    Tijd voor een nieuwe slogan.......

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Nee, hoor. Is vrij normaal dat hij een cabinet wil lenen. Ik vind het wel raar dat hij iet gewoon bij de importeur van Randall waar hij een endorsement heeft gaat. Zo werd er bij ons ook een bass cabinet uitgeleend aan Nathan East. Uiteindelijk hoefde het niet meer, maar goed, vrij normal dus.
    Nou, dat bedoel ik. Zoiets kan je huren. Of je leent het bij een importeur. Maar goed.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2008
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    466

    Standaard

    Joh dit is gewoon een Facebook publiciteitsstunt, simpel en goedkoop. En het werkt, want zie, wij praten erover.
    Gitaren: Epiphone Wilshire RI, Vintage AV3P
    Versterker: Egnater Tweaker 15H, Ibanez TSA112C
    Effects: EHX MM Hazerai
    Ben op zoek naar effectpedalen: Reverb

  9. #9
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    iets minder drugs en hij kan 2 cab's kopen.
    Vriendelijke groet,

  10. #10
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Hahaha, wat een actie. Mijn band is ooit gevraagd om een voorprogramma te verzorgen voor Six Feet Under. 8 showtjes voor, ik geloof, 6000,- euro. Wat we moesten betalen wel te verstaan... Heel gek dat die tour toen niet is doorgegaan wegens financiële problemen.
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top