Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Goh, in ieder geval een reden om met een grote boog om die band heen te lopen, wat een apengedrag .
    Het komt (vooral in Amerika) vrij vaak voor dat je als voorprogramma geld betaald om voor een grote band te openen (in de commerciële scene's dan).

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus Bekijk bericht
    Het komt (vooral in Amerika) vrij vaak voor dat je als voorprogramma geld betaald om voor een grote band te openen (in de commerciële scene's dan).
    Tank86 moest destijds ook betalen voor de Europese tour met Dozer (wel veel minder), maar daar kregen ze wel 4 plaatsen in de nightliner voor en de backline kon ook mee!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2009
    Locatie
    ergens in West-Friesland (NH)
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Dozer???? en dan nog betalen om mee te mogen, als het nou een band is die zalen als melkweg/paradiso/013 of groter uitverkoopt kan ik me er nog iets bij voorstelllen. Ach, zit zelf ook niet in de Stoner hoek misschien doen ze dat ook wel.

    Ben het nu aan het luisteren naar een nummer van ze Empire's End, drums klinken eehhhh apart maar daardoor juist wel lekker, alleen de zanglijnen doen me denken aan Call me van Blondie. Moet zeggen, mijn interesse is gewekt.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Ben het nu aan het luisteren naar een nummer van ze Empire's End, drums klinken eehhhh apart maar daardoor juist wel lekker, alleen de zanglijnen doen me denken aan Call me van Blondie. Moet zeggen, mijn interesse is gewekt.
    Da's ook met de zanger van Clutch ... Welke zanger bedoel je: de eerste of de laatste?

  5. #25
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.707

    Standaard

    Hoe de fok is six feet under?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Goh, dacht dat dit soort gebruiken vooral voorkwam in de oude hardcore- en kraakscene. Ola Englund stikt in de gear en anders koopt ie toch iets en verkoopt het daarna weer? Huren is ook een optie. Kosten doorberekenen, klaar.

    Persoonlijk heb ik met het leengebeuren van vroeger slechte ervaringen. Mensen gingen toch anders om met spul waar ze niet zelf voor betaald headden. En als je er dan een opmerking over maakte was je een zeikerd.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2009
    Locatie
    ergens in West-Friesland (NH)
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Deze clip was ik aan het luisteren, met 0.24 valt de zang in en ik krijg gelijk "color me your color, baby ........." in mijn hoofd.


  8. #28

    Standaard

    God komt een wereldtoertje doen. Offie effe een bijbel kan lenen want de transport hemel <=> aarde is zo duur.

    Toedeledoki. Steek et effe beter in. Slotje.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top