Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Wat kan ik vragen voor Spaanse gitaar?

    hallo,

    ik kwam terecht op dit forum omdat ik info zocht over Vicente Tatay Tomas gitaren. Ik heb er één (18 jaar geleden aangeschaft) die ik wil doorverkopen. Maar weinig vergelijkend materiaal gevonden! En ik weet er zelf nou weer bar weinig vanaf.

    Volgens mij is het bod van 40 dat ik nu heb prima. Of valt er meer uit te halen? Hij is in prima staat, met één barstje... Vast bedankt voor reacties!

  2. #2

    Standaard

    Allereerst, welkom op het forum !

    Als je die prijs prima vind, zou ik het voor die prijs verkopen...
    Ligt er ook aan wat je er toendertijd voor hebt betaald.

    Vind die LP-verzameling eigenlijk veel interessanter, dan die gitaar.
    Daar heb je heel wat jaren over gedaan, lijkt mij zo.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  3. #3

    Standaard

    Ik heb ook een Vicente Tatay Tomas gehad, een flamenco gitaar. Over de prijs kan ik helaas weinig melden. Zo'n 16 jaar geleden gratis gekregen en vorig jaar ook weer gratis weggegeven.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Locatie
    Hulsberg
    Berichten
    939

    Thumbs up

    Heb net even zitten googelen, en kwam bedragen tussenn de 700 en 100 euries tegen, weet niet om welk type dat ging, maar krijg de indruk dat het behoorlijk goede gitaren zijn, ik zou even e.e.a. verder uitzoeken, schrijf anders de fabriek eens aan met type nummer en evt serienummer, wellicht kunnen zij je verder helpen, verkopen voor vier tientjes kan altijd nog.
    De link waar ik deze bedragen tegenkwam.
    http://forum.fok.nl/topic/1519192?to...MEER+WEERGEVEN
    Mvgr. Dirk Jan

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Allereerst, welkom op het forum !

    Als je die prijs prima vind, zou ik het voor die prijs verkopen...
    Ligt er ook aan wat je er toendertijd voor hebt betaald.

    Vind die LP-verzameling eigenlijk veel interessanter, dan die gitaar.
    Daar heb je heel wat jaren over gedaan, lijkt mij zo.
    ... ik heb gewacht tot ik de juiste persoon met de juiste platencollectie tegenkwam, en ben toen gaan samenwonen

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muzieknono Bekijk bericht
    Heb net even zitten googelen, en kwam bedragen tussenn de 700 en 100 euries tegen, weet niet om welk type dat ging, maar krijg de indruk dat het behoorlijk goede gitaren zijn, ik zou even e.e.a. verder uitzoeken, schrijf anders de fabriek eens aan met type nummer en evt serienummer, wellicht kunnen zij je verder helpen, verkopen voor vier tientjes kan altijd nog.
    De link waar ik deze bedragen tegenkwam.
    http://forum.fok.nl/topic/1519192?to...MEER+WEERGEVEN
    Mvgr. Dirk Jan
    zoiets kwam ook al tegen, vandaar dat ik ging twijfelen! dank voor de link, ik ga kijken

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top