Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Ok. Dus als ik het goed begrijp worden er eerst onderzoekskosten gemaakt en daarna, aan de hand van het onderzoek, pas reparatiekosten. Klink natuurlijk logisch.

    Heeft iemand een idee hoeveel deze onderzoekskosten ongeveer zijn? Is dit 50 euro of eerder richting de 100 euro?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1971Ad Bekijk bericht
    Heeft iemand een idee hoeveel deze onderzoekskosten ongeveer zijn? Is dit 50 euro of eerder richting de 100 euro?
    Bij mij geen....
    Ligt een beetje aan je lokatie, je kan eventueel ook het chassis opsturen.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  3. #13

    Standaard

    Ok...zal me even beraden. Mocht ik meer info willen dan PM ik je wel even!
    Alvast dank voor al je informatie

  4. #14

    Standaard

    Je zou nog even kunnen onderzoeken of het probleem in je pre- of poweramp zit. Even je pre-amp-out op de power-amp van een andere versterker aansluiten. En een andere preamp in je poweramp douwen. Ik gok dat het je poweramp gaat zijn, maar als het je pre-amp is dan is je chip kaduuk denk ik.

    Er is trouwens een Line6forum waar ook wel eens nuttige reacties komen.

  5. #15

    Standaard

    Dank voor je reactie Yngwie. Heb die test al gedaan. De versterker bevat ook een line out en deze geeft gewoon geluid. Dus...laatste stukkie dus. Op de site van Line 6 staan wel dergelijke problemen maar geen passende antwoorden. De meestte gebruikers met dezelfde problemen hadden de amp nog niet zo lang en hebben het apparaat mogen ruilen in de garantieperiode. Mijn MKII is helaas al twee jaar oud dus geen garantie meer.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1971Ad Bekijk bericht
    ......line out en deze geeft gewoon geluid. Dus...laatste stukkie dus.
    Dus als ik je goed begrijp is je eindtrap stuk, dat is toch geen probleem. De preamp zou lastiger zijn, eindtrap is waarschijnlijk een eitje.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  7. #17

    Standaard

    Behalve wettelijke garantie is er ook nog zoiets als 'verwachte levensduur'. Daarbij moet je je dan afvragen of zoiets mag gebeuren na 2 jr met zo'n versterker. Bij een buizenbak kan ik dat niet zo goed inschatten. Maar inderdaad, het probleem zit 'm in het analoge werk, dus dat soldeert makkelijk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top