Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.577

    Standaard

    Ik wel. Hij zou hem iig eens moeten testen. Zeker omdat Tunic niet teveel poespas wil. Als het zijn ding is...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #22
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Testen kan natuurlijk altijd en poespas heeft hij zeker niet, maar een EQ op z'n minst is toch wel fijner lijkt mij.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    De Fame GTA-15 is een yerasov gtA-15 die op zijn beurt een Blues Junior kopie is... En een echt mooi buizen geluidje kan produceren. En gezien de metalen grille zeer gigbaar is..

    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  5. #25
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    18

    Standaard

    Ik ben er wel ongeveer uit. Het wordt toch een Mustang, toch een beetje overtuigd geraakt van modeling amps. Daarnaast is het een leuk prijs, 100watters en een rits effecten. Daarnaast schijnt hij voor home recording ook leuk te zijn.

    Als er niemand meer is die mij overtuigd van iets anders dan mag hier een slotje op

    Dank voor alle reacties!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top