Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Docent gezocht voor tijdens de zomervakantie in Hoofddorp

    IVM het sluiten van de muziekschool waar ik zit vanwege de zomervakantie ben ik op zoek naar een leraar(es) die mij tijdens de zomervakantie priveles wilt geven.

    Even over mezelf:

    Ik ben Max 20 jaartjes jong en ben dus woonachtend in het altijd zonnige Hoofddorp. Ik ben pas begonnen met gitaar spelen (Gregg Bennett GD100s) een western. Ik heb nu 1 les erop zitten en aankomende Dinsdag heb ik mijn volgende les. Echter na Dinsdag sluit de muziekschool waar ik zit IVM de vakantie.

    Ik hoop dan ook dat er iemand op dit fora is die mij in de zomer les wilt geven, uiteraard tegen een vergoeding. Het hoeft niet persee iemand te zijn die op het consevatorium OID heeft gezeten. Iemand met een aantal jaren gitaarspeel ervaring is al voldoende. Het geen wat ik nu aan het leren ben zijn een beetje de basis dingen als akkoorden en dergelijke.

    Lijkt het jou leuk om een beginnerling op pad te helpen in de zomervakantie? Dan kan je altijd een PMetje sturen, of een berichtje in dit topic plaatsen.

    PS: Man/Vrouw Jong/Oud, maakt me niks uit, zolang die maar wat ervaring heeft. (Mocht je interesse hebben maar in de tussentijd ook nog paar weekjes op vakantie gaan, dan is dit uiteraard ook geen enkel probleem. Het gaat er puur om dat ik geen 6 weken zonder les zit.)

    Met vriendelijke groet,

    Max

  2. #2

    Standaard

    He Max,

    Als je bereid bent om naar Amsterdam te gaan heb ik een goede leraar voor je die voor ons werkt. Onze naam is rockcollege.nl de site is nog in de maak maar stuur een mail bij interesse naar info@rockcollege.nl

    Groeten Daniel
    Directeur Rockcollege

  3. #3

    Standaard

    Hey Daniel Grey,

    Bedankt voor het aanbod. Maar Amsterdam vind ik toch echt wel te ver eigenlijk. Zoek het een beetje in de omgeving van haarlemmermeer.

    Groetjes Max

  4. #4

    Standaard

    Hey Max
    Kijk even op www.patricksgitaarles
    Stuur me een mail en ik laat je weten wat er mogelijk is OOk in Hoofddorp en omstreken
    Gr Patrick

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top