Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: Winkels met FUZZ

  1. #1

    Standaard Winkels met FUZZ

    Hallo,

    Weten jullie misschien welke gitaarwinkels veel (boutique) fuzz pedalen (vooral fuzzface achtige)?
    Liefst zo rond de 80 (of minder) kilometer van almere. Maar als er echt een must see winkel is die verder weg is wil it het ook graag weten.

    Mvg,
    Maurice

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.326

    Standaard

    Ik ken alleen http://crushthebutton.com/ maar da's wel iets verder weg ...

  3. #3

    Standaard

    Dat is zeker verder weg, maar ja wel de moeite waard denk ik he? Weet jij of die toevallig een skreddy lunar module hebben? Ze verkopen wel skreddy maar staat niks op de site van de lunar module. De LM lijkt mij exht de ultieme silicon fuzz face style fuzz.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Weet jij of die toevallig een skreddy lunar module hebben?
    Ik denk dat ze dat zelf het beste weten?

  5. #5

    Standaard

    Ja dat geloof ik ook, maar ik wil niet bellen als ik waarschijnlijkntoch niet langs ga, dus ik dact laat ik maar eens kijken of jij het toevallig weet.

  6. #6

    Standaard

    LOL, ik kom net van ijsselrobo's board en dan dit, ik lig helemaal dubbel.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #7

    Standaard

    Wat bedoel je precies.heb het eerste stuk van zijn thread gelezen, maar het laatste (nog) niet.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek!
    Berichten
    357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    LOL, ik kom net van ijsselrobo's board en dan dit, ik lig helemaal dubbel.
    Hahahaha heerlijk

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Wat bedoel je precies.heb het eerste stuk van zijn thread gelezen, maar het laatste (nog) niet.
    Het is niets inhoudelijks. Wat ik erg grappig vond is dat ik eerst Harold in dat andere topic zag verzuchten en jou hier dan met enig cynisme zie antwoorden waar jij dan heel serieus op in gaat.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top