Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Waarde van mijn Fender (300 Watt)?

    Hallo,

    Ik speel al een tijd geen gitaar meer en daardoor staat mijn versterker maar een beetje te verstoffen. Daarom wil ik deze versterker verkopen, beter voor de versterker en ik maak er vast iemand wel blij mee. Het enige probleem is dat ik helemaal uit de muziekwereld ben en dat ik dus geen idee heb hoeveel deze versterker nu waard zou kunnen zijn. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat deze versterker ongeveer waard zou zijn?

    Gegevens:

    Acoustic Guitar
    Fender
    300 Watt
    Type: PR 334

    Groet,
    Roy

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roytjebb7 Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik speel al een tijd geen gitaar meer en daardoor staat mijn versterker maar een beetje te verstoffen. Daarom wil ik deze versterker verkopen, beter voor de versterker en ik maak er vast iemand wel blij mee. Het enige probleem is dat ik helemaal uit de muziekwereld ben en dat ik dus geen idee heb hoeveel deze versterker nu waard zou kunnen zijn. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat deze versterker ongeveer waard zou zijn?

    Gegevens:

    Acoustic Guitar
    Fender
    300 Watt
    Type: PR 334

    Groet,
    Roy
    Ik zou zeggen: opzoeken op verschillende tweedehandssites of anders is misschien google je beste vriend in deze barre tijden...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roytjebb7 Bekijk bericht
    Hallo,

    Gegevens:

    Acoustic Guitar
    Fender
    300 Watt
    Type: PR 334

    Groet,
    Roy
    Dat is vlgs. mij een Fender Acoustasonic. Die 300W is het max. opgenomen vermogen, uitgangsvermogen is ongeveer 50W.
    Op Ebay doen ze ongeveer 250 USD, maar hoe de prijs hier is weet ik niet; YMMV dus.
    Verkopen gaat beter met een foto erbij, bijv. hier op gitaarmarkt.
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top