Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Music Akoestische Yamaha tussen 1960 en 1962 met f-sleuven

    Mijn moeder had haar gitaar, die zij in haar jeugd heeft gekregen voor haar verjaardag, uitgeleend aan haar 2e man.
    Deze man, een Egyptenaar, heeft in financiele moelijkheden gezeten en zonder dat wij het wisten haar gitaar voor een habbekrats verkocht. (als je moet eten moet je iets verkopen maar niet die gitaar!!!) Hij weet niet wanneer hij de gitaar heeft weggedaan, hij weet niet aan wie en niet voor hoeveel precies. dat weet hij allemaal niet meer.

    Ik heb ook helemaal geen foto van die gitaar, misschien nog bij mijn opa want mijn moeder is inmiddels overleden en zo kwamen wij erachter dat de gitaar verdwenen was.

    Ik denk dat het een onmogelijke opgave is om haar gitaar (voorzien van een kleine sticker zwart wit van het hoofd van Elvis) terug te vinden. Maar niet geschoten is altijd mis.

    En anders zou ik willen weten of deze gitaren nog ergens tweedehands worden aangeboden.

    Kleur donkerrood, akoestisch, metalen snaren, Yamaha, f-sleuven en tussen 1960 en 1962 aangeschaft in omgeving Leiden of Alphen aan den Rijn.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Hier een yamaha catalogus uit 1960, staat ie daar in?

    http://www.vintaxe.com/catalogs_japanese_yamaha.htm
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #3

    Standaard

    Ik heb daar wel gezocht. Ze beginnen bij 1966 en om de catalogus in te kijken moet je betalend lid worden.
    Mocht iemand zo'n gitaar in bezit hebben zou ik hem graag over willen nemen..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top