Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.998

    Standaard "Gravitational Waves" - Mystic

    Jazz metal meets dubstep. Gitaar geluid had wat minder wollig gemogen, gitaren hadden strakker gemogen, mix had wat meer laag en sub laag mogen hebben. Meningen?


  2. #2

    Standaard

    Hi
    Ik was benieuwd wat deze post voor een reacties teweeg zou brengen.
    En dat dat helemaal niks zou zijn, had ik niet aan zien komen.

    Dat ik dat niet zelf heb gedaan tot nu toe, is niet omdat ik twijfel aan wat ik hoor, maar ik twijfel aan mijn mate van begrip van/over deze muziek. Ben ik wel goed genoeg om hier iets over te zeggen, terwijl ik van deze muziek dus nauwelijks iets weet.

    En als het antwoord daarop luidt: Nee, onvoldoende gogme, dan kan het best zijn dat je mond houden zo'n slecht optie nog niet is.

    Nou kun je het geloven of niet, maar soms gebeurt dat, dat ik mijn mond hou.

    En als jouw muziek (in eerste instantie) dan geen posts genereert, dan gaan we maar eens kijken of deze statement (een non statement is ook een statement) dat misschien wel gaat doen.

    Om het maar te zeggen op de manier die kennelijk heel veel GN'ers wel aanspreekt: Is there anybody out there????
    Vriendleijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 17 juli 2012 om 00:59 Reden: Typo.....

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.998

    Standaard

    Nou, ik ben ook benieuwd Is there anybody out there???

  4. #4

    Standaard

    Ik kan hier eigenlijk ook totaal niets over zeggen. Het is totaal niet mijn soort muziek. Dit is sowieso muziek waar relatief zeer weinig mensen dagelijks naar luisteren. Van mij kun je dus ook niets nuttigs horen, jammer genoeg. Ik kan gewoon niet zeggen of ik dit goed vind of slecht.
    So

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Voor zover mijn mening van toepassing is, ik luister er alleen naar, spelen kan ik het niet!

    Ik ben wel een fan van progressive meets van alles en nog wat.. Het enige wat me echt tegenstaat, is de sax. Te soft en een te groot contrast met de rest.. Jazz erin prima, maar dan iets met wat meer pit.. Te weinig noten.. En waar is die gitaarsolo? Bijna een must in progressive! 5.08 had een heel goed moment geweest..

    Ik was ook wel benieuwd naar de dubstep icm scheurende gitaren, helaas hoorde ik dat ook niet terug.. Het zou een vette combi zijn!

    Toch goed gedaan en overall heb je een aardig nummer te pakken! Vind de overgangen erg lekker en zitten goed in elkaar..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Ik vind het wel lekker. klinkt een beetje als Panzerballett

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top