Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 42
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    En voor je dit als zodanig gaat betitelen: je aanmatigendheid met betrekking tot de geproclameerde titulatuur irriteert me.
    HAHAHA, wat dacht je, als ik maar dure woorden gebruik?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    vergeleken met mijn afd100 vond ik m wel fizzy. Niks dramaqueen. Ik zie de noodzaak niet jou op de hoogte Te houden van de evolutie van mijn smaak...

    ........

    Het verschil met de stock versie is immens. Voor 200$ Meer had peavey een veel betere amp kunnen hebben...

    Moah....... Duidelijk gevalletje dramaqueen hoor.... Enigsinds rekening houden met je omgeving is echt wel op zijn plaats. Als ik een businesspartner (afnemer of leverancier) aangeef tevreden te zijn kan ik niet morgen stellen dat ik een slecht product heb gehad. Dat is precies wat jij hier nu stelt... In het zakenleven, als dat bekend is over jou... is het .....gevalletje homo........ of je hebt echt geen zakenrelatie meer over...

    Maar eh.... ..... wat JIJ wil...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Orph, leer nou toch eens dingen wat minder arrogant te zeggen man... Eventuele kennis doorgeven zou dan gewoon een minder wrange nasmaak geven.
    Zou hetzelfde zijn als ik hier eerst zou roepen: Wat is Bonamassa een oetlul met een hoop kutherrie, en dan een topic posten waarbij ik stereoboxen heb gekocht om zijn unieke gitaargeluid nog beter tot zijn recht te doen komen...

    Mijn 5150 was ook gemod. Niet met die voor mij overrated MM trafo's ooit in een DSL gehad, echt totaal de moeite niet vond ik), maar gewoon een andere gain pot erin, die de gain over 0-10 gelijkmatiger verdeelt ipv op 4-5 max gain en na 5 enkel bzzzzz erbij. Van dat geklooi met weerstandjes weet ik niets, maar voor een tech kan het mss een tip zijn.
    Oh ja, ik vond een 5150 nog steeds niet goed genoeg, heb ik me maar de Oer-5150 oftewel een SLO gekocht

    MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 11 juli 2012 om 15:16

  4. #14
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Ik snap niet dat iedereen hier loopt te zeiken op Orpheo, hij post een simpele mod, mogelijk erg nuttige info voor andere 5150-bezitters. Wat het gezeur over dramaqueen daar bij komt doen zie ik niet. Als je er een probleem mee hebt, ga effe buiten in de regen wat afkoelen.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    De info is meestal heel goed. Maar ik geloof toch echt dat de communicatie beter kan. Juist vanwege het hoge detail gehalte zou deze jongen ook dat soort contactdingen kunnen beheersen... En e.e.a. wordt echt nog wel goede bedoelingen gezegd hoor...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2003
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    838

    Standaard

    Ach ja iedereen kan wel eens iets feller overkomen dan de bedoeling, iedereen kan zich wel eens sneller aangevallen voelen dan de bedoeling.

    Niet te lang over zeuren lekker door forummen

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ach, de gevoelige ouwelullenteentjes... Sorry, mea culpa.

    @guhlenn je kent mij niet eens, man. Je staat gelijk met een oordeel klaar. Je gaat gelijk op de man als je niets Meer Te zeggen hebt, lijjt het wel. Ik praat in het dagelijks leven ook zo.

    Oh, over communicatie. Ja, ik doe het ook zó slecht in mijn informatieoverdracht dat ze me gevraagd hebben plusminus 20 artikelen Te schrijven, a 1000 woorden ieder. Ja, je hebt gelijk.



    Nee dus.

    @ms je hebt gelijk mbt de 5150 van slo. Ik ga echter geen 3000 euro neerleggen voor een amp 'voor erbij'. Liever mod ik de 5150 zover dat ie zo dicht tegeb SLO aanschurkt als maar kan. Puur voor de lol, niet vanwege de noodzaak voor mijn sounds. Die haal ik nu ook uit mijn set. Ik heb niet zo de behoefte vanuit de tonale drang tot wat nieuws. Ik mod ik het modden.

  8. #18

    Standaard

    Gompie! Een bitchfight! Ik ben gek op Bitchfights!

    Maar jammer genoeg ben ik ook mod hier. En dus het verzoek of iedereen die post, ook de TS dus, z'n lange tenen een beetje kan intrekken, iets minder persoonlijke meningen als De Enige Waarheid te poneren ('t is geen religie!) en proberen wat minder op de man te spelen. Ik kan ook het draadje aanpassen. Hoop posts weg en in de openingspost alleen nog maar dat Orpheo 2 mods heeft gedaan en z'n 5150 nu anders klinkt. Heb ik ook geen zin in.

    Thanks!
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Was maar een grapje van die SLO hoor, appelen met peren vergelijken qua budget.

    Een 5150 tov een SLO heeft idd teveel fizz én ruist veel te hard. Neem die twee dingen weg en je komt al aardig in de buurt vind ik. Plus een warmere bias. En een ecc81 ipv een 83 zou ik persoonlijk niet doen, geeft minder gain maar ook slappere dynamiek.

    MS

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    *laat maar* was reactie op bitchfight.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top