Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 15 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 143
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Klinkt goed! Dan hoop ik toch dat een volgende keer op een donderdag, vrijdag of zaterdag is, de rest van de week is jammer genoeg ondoenlijk met die afstand. Wekker gaat weer om 04:15. Ik hou het in de gaten...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Geweldige avond gisteren! Leuk om Blend en Jedeel te zien Gareth heeft het prima naar zijn zin gehad, en wil graag terugkomen
    Dat is wederzijds! Het was een heel knus huiskamerconcert met geweldige performances.
    Ik kijk al uit naar de volgende ;-)
    (Je hebt trouwens een prachtig "houten-huis"!)

    Edit: En morgen even lekker Gareth's CD beluisteren.

  3. #33

    Standaard

    @Rizz bij de internationale jongens is de dag altijd een kwestie van hun tourschedule. Gezien de kleinschaligheid hiervan ben ik al enorm blij dat iemand van deze klasse komt spelen. Eigenlijk geef ik op zo'n avond normaal les, maar dit kan eigenlijk alleen als extra gigs tussen de al geplande grotere optredens van de gast.

    @Jedeel, huis, dank je! We hebben nu iig ook een mooie ruimte waar zoiets kan. En ondanks dat Gareth gewoon rechtstreeks over de AER speelde zonder doorversterkt te worden had ik het idee dat het geluid de ruimte mooi vulde, ipv duidelijk uit een klein versterkertje te komen. Ik was aangenaam verrast door de sound!

    Grootste probleem nu is wie je in godsnaam hierna kunt vragen! Tough act to follow!

  4. #34

    Standaard

    Nog vergeten te vermelden dat we Ruben van Valderen op het laatste moment nog een berichtje hadden gestuurd met de vraag of hij ook een paar nummers wilde spelen. Deed hij goed!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    792

    Standaard

    Leuk te horen dat het geslaagd was, maar het maakt wel dat ik er nog harder van baal dat ik het niet kon halen om te komen

  6. #36
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    (...) En ondanks dat Gareth gewoon rechtstreeks over de AER speelde zonder doorversterkt te worden had ik het idee dat het geluid de ruimte mooi vulde, ipv duidelijk uit een klein versterkertje te komen. Ik was aangenaam verrast door de sound!
    Het klonk inderdaad heel goed. Komt ook door die halfronde ruimte waarin de gitaristen stonden denk ik, dat zal het geluid mooi de 'zaal' in weerkaatst hebben.

  7. #37

    Standaard

    En nu de volgende vraag... who/ what 's next? Roep maar eens wat namen, Gareth had ik ook niet gelijk als eerste verwacht in zo'n kleine setting

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    En nu de volgende vraag... who/ what 's next? Roep maar eens wat namen, Gareth had ik ook niet gelijk als eerste verwacht in zo'n kleine setting
    Even het topic 'beademen' ;-)

    Ik zelf denk dat je een heel interessante avond zou kunnen maken met Ruben van Valderen, Arnaldo Lopez en jij zélf!!!
    Een min of meer een herhaling van een Gitaarnetsessie in de Sam-Sam (toen dan zonder Ruben...maar met Eltjo).

  9. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    En nu de volgende vraag... who/ what 's next? Roep maar eens wat namen, Gareth had ik ook niet gelijk als eerste verwacht in zo'n kleine setting
    Onderstaande gitaristen misschien? Wat mij betreft horen ze bij de meest geniale gitaristen die er zijn. En ze wonen beiden in Nederland.

    Igor Presnyakov


    Carlos Vamos

  10. #40

    Standaard

    @Jedeel, je hebt geen idee hoe dicht je bij mijn idee voor een midwinteravondconcertje zat! Twijfelde nog even of ik dat lokaal alleen zou doen of niet. Maar gelijk even contact opgenomen. Even kijken wat er voor antwoord komt. Eltjo is ook nog steeds op mijn lijstje, maar hij is op het moment te druk helaas.

    @Martijn Leuke suggesties! Gooien we in de pot ±'

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top