Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi
    @Rizz
    Nee, ik moet dat wel een beetje terug nemen. Ik ben wel meer geïnteresseerd in de Syd periode, maar dat de andere bezettingen alleen maar verveelde helden heeft opgeleverd is natuurlijk niet waar.

    @TS
    Trek je van mijn stokpaardjes niks aan. Ik ga effe Rizz's hartje lijmen als dat nog mogelijk is, dan ga jij een lekker stukkie muziek maken. Iedereen weer blij. Ik zelf niet in de laatste plaats.

    Vriendelijke groet, Gus
    Tis al goed, Gus.. Ik heb ze nog een keer live mogen zien in '94 en dat was ook mijn allereerste concert ooit bezocht, dus wat sentiment zit er wel aan verbonden.. Maar gelukkig heb ik een brede rug! In de Syd periode zijn ook juweeltjes gemaakt, dat is zeker waar!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Te gek dat jullie van dit album Pigs hebben uitgekozen. Inderdaad een van de beste albums van Pink Floyd, hoewel ze dit zelf niet vonden.
    We spelen met mijn band SOYCD (zoals bijna 50 % van alle Gilmour wannabees) maar dit ogenschijnlijk simpele nummer is best wel moeilijk écht goed te krijgen en dat is wat ik hier ook hoor met jullie uitvoering van Pigs. Maar zoals je al aangeeft, niet makkelijk zonder een echte toetsenist.

    Hoe dan ook: super dat jullie dit spelen en welkom op dit forum!

  3. #13

    Standaard

    Bedankt voor het compliment, Pasqual.

    De opname die je hebt gehoord zijn maar met heel weinig middelen opgenomen. Het meeste is gewoon rechtstreeks via de laptop opgenomen. Iedereen heeft thuis met het origineel mee zitten spelen en later is alles in elkaar gezet. De volumes van elk instrument zijn ook niet van gelijke hoogte, zoals de sample in begin veel te hard staat. Nu wil het dat ik een Tascam 8 interface en een Allen & Heath mengpaneel hebt aangeschaft dus het elektrisch drumstel wat je op de opname hoort gaat a.s. vrijdag opnieuw op een akoustisch drumstel ingespeeld worden. Maar we mogen niet klagen, we zijn nog geen jaar bijelkaar. Als de opname klaar is en alles gemixt zal ik hem in de juiste sectie posten van dit forum.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top