Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard DBS stelt zich voor!

    Hallo allemaal,

    Ik zou mij graag even voorstellen.
    Vanaf 1990 tot 1998 heb ik bass gespeeld in een metalband, hierna volgde een stilteperiode van 13 jaar maar het rockbloed kroop toch weer waar het niet gaan kon. Een jaar geleden heb ik op eigen kracht weer een band bijelkaar gezocht. Dit keer met de intentie om enkel rockcovers te spelen. Het gitaarspel is van vader op zoon gegaan, maar ik ben geen almighty Hendrix. In deze huidige band neem ik de zangpartij en de slaggitaar voor mijn rekening. Mijn nieuwe band heet The Works en sinds kort hebben we een eigen site http://www.theworksmusic.nl/


    We hebben ons laatst gewaagd aan het nummer Pigs van Pink Floyd
    http://soundcloud.com/serge-mannee/t...soundcloud#_=_

    We repeteren op de vrijdagavond in Zevenhuizen en zijn nog naarstig opzoek naar een toetsenist.
    Bedankt voor het registeren en ik hoop hier veel plezier te hebben,

    Groet,
    DBS
    Laatst gewijzigd door DBS; 1 juli 2012 om 13:02

  2. #2

    Standaard

    Volgende keer meld ik me met een meisjesnaam aan, word beter op gereageerd.. haha

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Backcorner
    Berichten
    846

    Standaard

    Als Alice? Daar trapt niemand meer in. Welkom!

  4. #4

    Standaard

    haha... bedankt, Martin!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Nou, alice , mijn aandacht heb je! Als je PF zo redelijk kan coveren, noem ik je alvast vriend! Eigenlijk, als PF-purist zijnde, vind ik covers zelden goed en ook hier mis ik wat dingetjes, maar ! Laat het nou ook zo zijn dat ik Animals het beste album van Floyd vind, dus weer een streepje! Dat zijn er al 2! Niet dat dat een maatstaf is ofzo, maar toch..

    Welkom!
    Laatst gewijzigd door Rizz; 1 juli 2012 om 23:11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  6. #6

    Standaard

    Hoi Rizz,

    Bedankt voor het compliment!
    Het valt ook niet mee zonder toetsenist.. ps, we moeten hem nog afmixen en de drums moeten
    opnieuw ingespeeld worden... zodra hij klaar is post ik hem.

  7. #7

    Standaard

    Hi
    Welkom.
    Kan niet zeggen dat ik een groot Pink Floyd fan ben. Ik was en ben groot fan van de eerste bezetting maar dat neemt in het totale oeuvre een ondergeschikte plaats in.

    Maar als iemand en loopjes en bliepjes in de weer gaat, dan heeft hij/zij mijn volledige aandacht. Super leuk gedaan.

    Ik hoop dat je hier nog vaker iets post. Als het dan PF moet zijn, so be it. Ik vermoed alleen dat er uit zo'n band als deze toch het een en ander te halen valt dat veel meer is dan het naspelen van verveelde helden.

    Welkom en veel plezier dus.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi

    Ik hoop dat je hier nog vaker iets post. Als het dan PF moet zijn, so be it. Ik vermoed alleen dat er uit zo'n band als deze toch het een en ander te halen valt dat veel meer is dan het naspelen van verveelde helden.
    Vriendelijke groet, Gus
    Auw, Gus, je doet mijn hart in kleine stukjes breken, hoe kan je dat nu zeggen? Dat zeg ik toch ook niet over Syd? *knipoogsmiley* (omdat ik weet dat je de hebt aan smileys! )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  9. #9

    Standaard

    Haha.. toch bedankt voor het compliment, Gus!

    Mischien moeten we ons inderdaad onderwerpen aan 'eigen werk' hoewel ik covers spelen wel heel erg leuk vind
    en lekker herkenbaar voor het publiek. Na 8 jaar eigen werk spelen met mijn vorige band, stonden we altijd
    voor een krat bier te spelen tijdens optredens en was niet echt leuk. De drang om 'wereldberoemd' te willen worden
    ligt ook al ver achter ons. Maar dat neemt niet weg dat het best de moeite waard is om met deze band iets van
    eigen werk te laten horen! Toch wel een uitdaging, bedankt voor de 'eye opener'.

    Groet,
    Serge

  10. #10

    Standaard

    Hi
    @Rizz
    Nee, ik moet dat wel een beetje terug nemen. Ik ben wel meer geïnteresseerd in de Syd periode, maar dat de andere bezettingen alleen maar verveelde helden heeft opgeleverd is natuurlijk niet waar.

    @TS
    Trek je van mijn stokpaardjes niks aan. Ik ga effe Rizz's hartje lijmen als dat nog mogelijk is, dan ga jij een lekker stukkie muziek maken. Iedereen weer blij. Ik zelf niet in de laatste plaats.

    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top