Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard Wagner W650 en wat een ellende met spuiten

    Enige jaren geleden heb ik een wagner w650 gekocht,mede op advies van forumleden.
    De ellende begon toen het ding ging lekken tijdens het spuiten. Alles vervangen wat maar enigzins kan verweren en gaan lekken. Niets geholpen en recent een nieuwe spuitkop en beker gekocht.

    Het lekken is over maar of ik heb te weinig lak of te veel. Verdund of onverdund het blijft een geklooi. Bovendien heb ik ook last van een wit residu wat op de lak achterblijft.Dit kan weggeschuurd worden maar met die oude kop had ik dit niet. iemand ook deze klachten en of een mogelijke oplossing?

    Alternatief merk / type verfspuit waar ik wel goed cellulose mee kan spuiten?
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Vreemd. Ik heb de W550 en herken me totaal niet in het verhaal. Ik kan altijd een dikke laag of een dunne nevel spuiten, zonder enige problemen (allemaal nitrolakken) Wit residu zie ik wel op de kop, maar nooit in de lak.
    147-c Guitars

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Is een wit residu ook geen teken dat de lucht te vochtig is?
    Voor de rest kan ik weinig helpen. Wat ik wel doe voor elke lak sessie: oefen stukje proberen, spelen met afstand, druk, hoeveelheid, ...

    Als het te warm of te koud is heb je zowiezo moeilijkheden, heb ik al gemerkt ...



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top